Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: عضو کمیته علمی مقابله با ویروس کرونا در نشست مجریان مرحله اول تزریق واکسن ایرانی:ما سال هاست واکسن می‌سازیم. اخیرا تولید داخل واکسن آنفولانزا در حال انجام است.

بزرگترین سایت تولید واکسن در ایران همین سایت است. با کمک جوانان متعهد، امیدواریم ساخت واکسن‌های مختلف را در کشور داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان شالله ساخت واکسن‌های دیگر در دستور کار است و واکسن در میلیون‌ها دوز در ایران تولید خواهد شد.

ما آمادگی ساخت واکسن و کیت‌های تشخیص را داریم.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره فرآیند اولین تست واکسن ایرانی کرونا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه اجرای اولین تست واکسن ایرانی کرونا اظهار کرد: واقعا این لحظه لحظه مهمی بود و سرمایه یک کشور مغز‌ها و جوان‌های آن کشور است.

وی افزود: تشکر می‌کنم از افرادی که امکانات را در اختیار جوانان گذاشتند امیدوارم نتیجه همه تلاش‌ها موثر باشد.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: طبق قانون ۵۶ نفر برای مرحله اول تست واکسن ایرانی کرونا انتخاب شدند تا واکسن بر روی آن‌ها تزریق شود، این افراد کاملا سالم هستند و پیش از این مبتلا به ویروس کرونا نبودند.

وی افزود: این افراد مرتب هر روز چک می‌شوند، بنابراین اثربخشی واکسن را هم اندازه گیری می‌کنیم، سپس نتیجه را برای مرحله دوم ارائه می‌دهیم.

محرز درباره واکسن کرونای ایرانی گفت: این واکسن از ویروس کشته شده است، مانند واکسن‌هایی که سال‌هاست از آن‌ها استفاده می‌کنیم و همانند سایر واکسن‌های کرونا در کشور‌های هند، چین و ... است.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به اینکه در چه تاریخی این واکسن برای همه عرضه می‌شود، گفت: اینکه در چه تاریخی این واکسن برای همه افراد عرضه شود، مشخص نیست، زیرا انجام این مراحل زمان می‌برد.

محرز تصریح کرد: اینکه اولین نفر دختر آقای مخبر (طیبه مخبر) واکسن کرونا را تزریق کرده نشان می‌دهد که این واکسن کاملا موثر است و پیش از این تمام مراحل حیوانی اش را به خوبی گذرانده است و امیدواریم فاز انسانی آن به خوبی طی شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مینو محرز ویروس کرونا واکسن کرونا عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن ایرانی ساخت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پایگاه تحلیلی نظامی «Breaking Defense» در گزارشی به ارزیابی یکی از پیامد‌های جهانی عملیات موشکی پهپادی «وعده صادق» پرداخته و آورده است باوجود همکاری و مقابله گسترده چند کشور در کنار اسرائیل با تسلیحات پرتاب شده تهران، اما علاقه جهانی به پهپاد‌های ایرانی رو به کاهش نیست و تحلیلگران می‌گویند بازار پراشتیاقی در سراسر جهان برای دسترسی و خرید پهپاد‌های به نسبت ارزان و کارآمد ایران وجود دارد.

نویسنده گزارش آورده است: شاید اسرائیل و متحدانش توانسته باشند با تعداد زیادی از ۳۰۰ پهپاد و موشکی که ایران در حمله بی‌سابقه خود به اسرائیل پرتاب کرد، مقابله کنند، اما به نظر کارشناسان این امر مشتریان پرنده‌های بدون سرنشین تهران را منصرف نکرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • راهبردهای علمی و علمی امام صادق(ع) در مقابله با سطحی نگری فکری و عمل گرایی افراطی
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم