Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با بخشدار کهریزک پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان برگزار شد. خبرگزاری میزان- نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) با بخشدار کهریزک و دیگر مسئولان پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان و بررسی راهکار‌های موجود در رفع معضلات منطقه‌ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن تقدیر از مدیرعامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا اظهار داشت: فعالیت در مجموعه بهشت‌زهرا (س) به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا به دلیل خدمات‌رسانی به خانواده‌های متوفیان کرونایی براساس پروتکل‌های بهداشتی و تکریم شهروندان داغدار از جمله کار‌های سخت و طاقت‌فرسایی است که نشان از اعتقاد و باور مسئولان این مجموعه به تقدیر الهی دارد.
وی بیان کرد: به درستی سازمان بهشت زهرا (س) باتدبیر مدیریتی خود، در مقابله با بحران کرونا و ارائه خدمات هوشمندانه به شهروندان تهرانی در ایام کرونا بسیار مجاهدانه عمل کرده است.
بخشدار کهریزک افزود: اقدامات این سازمان خدمتگزار در رفع تألم خانواده‌های آسیب‌دیده بسیار سنجیده بوده و این تلاش‌های شبانه‌روزی سازمان بهشت زهرا (س) در مدیریت بحران کرونا نه تنها بازخورد ملی بلکه بازخوردی فراملی نیز داشته است و مدیریت سازمان به خوبی از عهده این مسئولیت اجتماعی برآمده است.
بابایی سپس با تأکید بر تعامل و هم‌افزایی بیش از پیش دو مجموعه تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های مجموعه بهشت‌زهرا (س) امید است با تعامل سازنده و همدلی در تصمیم سازی‌ها در مقیاس منطقه‌ای، امکانات زیرساختی جهت ارتقاء سطح زندگی شهروندان منطقه در اختیار بخشداری کهریزک قرار گیرد و در جهت پیشبرد اهداف مشترک حداکثر همکاری را داشته باشد.   بیشتر بخوانید: پرسنل بهشت زهرا (س)، از زلزله بم تا بحران کرونا
در ادامه این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تأکید بر هم‌اندیشی و تعامل در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به شهروندان اظهار داشت: در سال‌های اخیر پروژه‌‎هایی خوبی توسط سازمان بهشت زهرا (س) و شهرداری حرم مطهر امام خمینی (ره) انجام شده است که سبب بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان شده است.  
وی با اشاره به مدیرت اجساد در بحران کرونا بیان کرد: پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) ۱۱ ماه است که در شرایط سخت بحران کرونا در حال خدمات‌رسانی به شهروندان داغدار هستند و در نهایت تکریم با شهروندان و مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کند.
خال در پایان ضمن قدردانی از خدمات و پیگیری‌های مستمر بخشداری کهریزک در رفع نیاز‌های اساسی شهروندان این منطقه، به ظرفیت‌های فراهم شده به واسطه همجواری با بهشت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از کارکنان شاغل در بهشت زهرا (س) از شهروندان کهریزک هستند و استقرار بهشت زهرا (س) در همسایگی کهریزک، ظرفیت‌های فراوانی را در حوزه مختلف شهری کهریزک و همکاری بین دو مجموعه فراهم کرده و امید است با تقویت زیرساخت‌های مناسب در رفع مشکلات بخش گام بردارد.
انتهای پیام/
  برچسب ها: سازمان بهشت زهرا نشست هم اندیشی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان بهشت زهرا نشست هم اندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا نشست هم اندیشی خدمات رسانی بخشدار کهریزک بحران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری حیدر ارشدی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در آستانه برگزاری شصت و دومین سال جایزه البرز صبح امروز در محل بنیاد برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • «شهرگاه» فرصتی برای هم‌اندیشی دانشگاه و مدیریت شهری است
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد