Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:08:23 GMT

بصیرت از ثمرات ایام فاطمیه است

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۷۶۸۵

بصیرت از ثمرات ایام فاطمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد باقر عبادی صبح سه شنبه در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در بیرجند اظهارکرد: بر اساس آیات قرآن‌کریم داشتن بصیرت و آگاهی در وهله اول به نفع خود انسان و سعادت و خوشبختی او است.

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه از عدم درک برخی از حقایق به عنوان بی بصیرتی یاد می‌شود، بیان‌کرد: یکی از عوامل بی بصیرتی انجام گناهان است چرا که با انجام هر گناهی کم کم شناخت حقایق و نعمات الهی برای افراد سخت‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی ادامه داد: در ایام فتنه ۸۸ از مدت‌ها قبل از انتخابات رسانه‌های بیگانه اقدام به شبهه افکنی و تردید در نتیجه انتخابات را مطرح می‌کردند تا بتوانند زمینه شورش و آشوب خیابانی را به وجود آورند.

وی افزود: وقتی در فتنه سال ۸۸ نتانیاهو و رئیس جمهور آمریکا آشکارا اقدام به دخالت در امور ایران کرده و از آشوب گران دفاع می‌کردند، خود یک نشانه برای درک حقیقت بود.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران و مردم گفت: امروزه نیز تحریم‌های اقتصادی دشمن یک پیوست رسانه‌ای دارد که بر اذهان و افکار مردم تأثیر روانی و ضدفرهنگی می‌گذارد.

عبادی با بیان اینکه در مقابله با تحریم‌های دشمن رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از اقتصاد مقاومتی سخن گفتند، ادامه‌داد: امروزه همه مسئولان باید بر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش و برنامه‌ریزی را چون سردار سلیمانی داشته باشند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی امانتی است که بر خون امثال شهید بزرگوار سردار سلیمانی استوار شده است.

نماینده سابق مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با تأکید بر اینکه رمز محبوبیت و موفقیت سردار سلیمانی اخلاص او بود، اظهار کرد: این شهید بزرگوار ولایت پذیری داشت و بیان می‌کرد از شئون عاقبت به خیری پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

عبادی یادآور شد: مردم ایران در روز نهم دی ماه سال ۸۸ جلوه مهمی از بصیرت را به نمایش گذاشتند که این بصیرت از ثمرات ایام فاطمیه است.

کد خبر 5107560

منبع: مهر

کلیدواژه: حماسه نهم دی ماه اقتصاد مقاومتی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بارش برف کرمانشاه آمار کرونا گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • جوانان آثار شهید مطهری را مطالعه کنند
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار