Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی صبح امروز در نشست هیئت امنای دانشگاه شاهد، با اشاره به وضعیت بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستار توجه جدی به حل مشکلات جامعه ایثارگران شد و گفت: با توجه به شرایط امروز کشور باید از تمام ظرفیت‌های حوزه اقتصادی برای بهبود شرایط و حل مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وضعیت شرایط آموزشی در کشور به دلیل گسترش ویروس کرونا گفت: در حوزه آموزش و درمان باید برنامه‌های مشخصی داشته باشیم و نباید در این شرایط منتظر ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا ماند.

کامیار تقفی رئیس دانشگاه شاهد در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه شاهد و برگزاری جلسات هیئت امنای این دانشگاه گفت: امیدوار هستیم که این جلسات روند مثبت خود را دنبال کند و از برگزاری نشست پیش از سال هیئت امنا نیز استقبال می‌کنیم.

در این نشست سایر اعضای هیئت امنای دانشگاه شاهد به بیان مسائل حقوقی و ساختار بودجه این دانشگاه پرداختند و خواستار به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود و کار تخصصی برای بهبود عملکرد دانشگاه شاهد در سال ۱۴۰۰ شدند.

کد خبر 5107666

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شاهد سعید اوحدی بنیاد شهید و امور ایثارگران شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر ویروس کرونا تذکر به شهردار تهران آلودگی هوا وزارت آموزش و پرورش کوهنوردی شهرداری قاسم سلیمانی امداد رسانی توچال گردشگری سقوط بهمن دانشگاه شاهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند