Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،افشین خوش گوار، معاون تربیت بدنی و سلامت استان در نشست هماهنگی و برنامه ریزی تولید فیلم‌های آموزشی نرمش صبحگاهی که با حضور اعضای کارگروه اجرایی آن برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد معاونت تربیت بدنی و سلامت و دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت به استان کردستان، گفت: بر این اساس مقررات فیلم‌های آموزشی ورزش صبحگاهی در ۱۰ جلسه ۳ دقیقه‌ای مختص دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول، تهیه و تدوین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:هماهنگی‌های لازم و اقدامات اولیه در دو بعد اجرایی و فنی انجام شده است و با استفاده از ظرفیت‌های غنی نیروی انسانی استان تلاش خواهیم کرد محتوای تولید شده مورد توجه و استفاده همه دانش آموزان کشور قرار گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح، معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی استان است ، گفت: هماهنگی‌های لازم در راستای ضبط و تهیه فیلم‌های مذکور در لوکیشن‌های مختلفی، چون خانه کرد، عمارت خسروآباد، پارک جنگلی آبیدر، موزه سنندج و سایر اماکن دیدنی و تاریخی شهر سنندج صورت گرفته است.

خوش گوار استمرار وتداوم فعالیت‌های ورزشی در شرایط کرونایی را یکی از برنامه‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش عنوان کردو افزود: تلاش خواهیم کرد که دومین تجربه استان در این زمینه نیز به نحو احسن به انجام برسد.

او گفت:فیلم‌های آموزشی نرمش صبحگاهی نیز همپون تهیه فیلم‌های آموزشی رشته تنیس روی میز که به تولیت استان تهیه و در اختیار تمام استان‌های کشور قرار گرفت،با کیفیت بالا تهیه می شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرمش صبحگاهی فعالیت ورزشی تربیت بدنی و سلامت فیلم های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان

رئیس دانشگاه کردستان در آیین افتتاحیه جشنواره ملی تدریس خلاق در آموزش عالی گفت: توسعه فناوری نباید ما را از ارتباط رو در رو غافل کند بلکه باید از آن به عنوان ابزاری برای افزایش بهره وری بهره گرفت.

حامد قادرزاده ادامه داد: دانشگاه محل آموزش و انتقال یافته‌های آموزشی و مبانی نظری است و بدون آموزش فعال به هیچ عنوان نمی‌توان تابع زندگی را در حوزه علمی استمرار بخشید.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: دانشگاه‌ها امروزه برخلاف گذشته صرفا انتقال دهنده مطالب آموزشی نیستند و وظایف سنگین تری دارند و ما نیاز داریم به اینکه مسئله محور حرکت کنیم.

وی تمام تلاش این جشنواره را تدوین برنامه مناسب آموزشی برای دانشجویان دانست و تاکید کرد: همه امکانات در دسترس را باید برای ایجاد شناخت بهتر و استفاده بهینه از منابع کمیاب در مقابل نیاز‌های نامحدود بشر بکار گرفت.

 این جشنواره به مدت سه روز و با حضور سخنرانانی از دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • خلاقیت و استفاده از روش‌های نوین آموزشی دلیل انتخاب معلم نمونه کیش
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه