Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه های مختلفی به همت فعالان کانون های مساجد به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اجرا خواهد شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های مختلفی به همت فعالان کانون های مساجد به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری نشست های بصیرتی مجازی از طریق شبکه های اجتماعی برای اعضای کانون های مساجد از مهمترین برنامه های محوری این دهه خواهد بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: حضور در مزار شهدا و تجدید پیمان با شهدا و رهبری و دیدار با خانواده های معظم شهدا نیز از دیگر برنامه ها خواهد بود.

 

سقاء تاکید کرد: نمایش عکس شهدا که به همت کانون های مساجد طراحی شده در رادیو نما به همکاری صدا و سیمای مرکز اردبیل از دیگر برنامه ها است که برای اولین بار در استان رخ خواهد داد.

 

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های قرآنی در منازل و اشتراک گذاری از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از برنامه های دهه بصیرت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: همزمان شدن این دهه با ایام فاطمیه و اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی موجب افزایش فعالیت های فرهنگی و ترویجی کانون ها در موضوع های مختلف شده است.

 

سقاء خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد با حضور در مزار شهدا همچون سال های قبل با آرمان های امام و شهدا و ولایت تجدید پیمان خواهند کرد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت تبیین حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی اردبیل فعالان کانون های مساجد دهه بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست که راهکارهای رسانه ای برای تولید محتواهای اثرگذار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت محورهایی همچون تاکید بر موضوعات متنوع فرهنگی و هنری در بستر جامعه و مدارس با نگاه پرورشی و تربیتی، توجه به برنامه های فرهنگی راهبردی در کنار حمایت از طرح نور انتظامی و تبیین شرعی و اخلاقی موضوعات مرتبط با خانواده، راهکارهای مشارکت بیش از پیش مردم در اجرای طرح های عفاف و حجاب، توجه ویژه به مقوله پوشاک ، الگوسازی از دختران و بانوان فرهیخته ، ارتقا فرهنگ حجاب و فرزند آوری در جامعه از جمله مباحثی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند.

مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به اولویت ها و برنامه های صداوسیما در این خصوص، استفاده از ظرفیت نخبگانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سازی ها تلاش می شود میان فضای ذهنی جامعه و برنامه های عملیاتی فرهنگی در این حوزه ارتباط برقرار شود .

آقای حجازی فر این را هم مورد تاکید قرار داد که نظرسنجی و پژوهش های انجام گرفته نشان می دهد بیشتر افرادی هم که از پوشش مناسبی برخوردار نیستند حجاب را یک امر پسندیده می دانند لذا با ایده های خلاقانه و استفاده از فرهیختگان شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش برنامه ها در جامعه خواهیم بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود