Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام معظم‌زاده گفت: به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی طرح کمک مومنانه با عنوان «حاج قاسم حساب کرد» در اهواز برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام حسین معظم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به مناسبت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی طرح کمک مومنانه با عنوان «حاج قاسم حساب کرد» در اهواز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده مجموعه فرهنگی طلیعه‌داران ظهور با بیان اینکه این طرح در مناطق محروم کلانشهر اهواز برگزار می‌شود افزود: در این طرح که همکاری خیرین و نیکوکاران برگزار شد سعی شده به صورت ناشناس دیون و قرض‌های نیازمندان پرداخت شود و از مغازه‌دار خواسته می‌شود که عنوان حاج قاسم حساب کرد را به آن نیازمند عنوان کند.

 

وی تصریح کرد: به مناسبت شهادت حضر زهرا (س) سعی شدهب برگزاری فعالیت‌های مذهبی به صورت مجازی و با طراحی‌ها و فیلم‌های کوتاه این ایام را گرامی بداریم، این در حالی است که در مسجد اشرفی اصفهانی به مدت سه شب مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام حسین معظم زاده اهواز برگزار می شود حاج قاسم حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت

رئیس آموزش و پرورش مهاباد آذربایجان غربی گفت: قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

به گزارش فارس، رئیس آموزش و پرورش مهاباد اظهار داشت: قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان براثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

وی افزود: این معلم دلسوز و پرتلاش پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش مهاباد سرانجام در سال ۱۳۵۶ و قبل از پیروزی انقلاب بازنشسته شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • حزب‌الله: قدرت مقاومت فراتر از آن است که به نمایش گذاشته است
  • کهن‌ سال‌ ترین معلم ایران درگذشت
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • «ما ملت امام حسینیم» از حاج علی تا حاج قاسم
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد