Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صادقیان پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد ملی مناسب سازی که به میزبانی شورای شهر یزد برگزار شد، از نگاه ویژه ستاد ملی مناسب سازی به استان و شهر یزد قدردانی کرد و تشکیل اولین جلسه خارج از پایتخت را نشان از توجه به یزد به عنوان شهر دوستدار معلول و در دسترس دانست.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ستاد مناسب سازی در چهار محور سیاستگذاری و برنامه ریزی، اقدامات عملی، آموزش و اطلاع رسانی دنبال می شود، افزود: از سال ۹۲ تاکنون هم در مرکز استان و هم شهرستان‌ها ستاد مناسب سازی تشکیل شده و شهرهای اردکان و میبد از طرح‌های شهر بدون مانع از سال ۹۵ در این دو شهر اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقیان از تدوین پیش‌نویس برنامه استراتژیک استان یزد در زمینه مناسب سازی خبر داد و بیان کرد: نقطه عطف برنامه‌های شهر یزد، برگزاری جشنواره معلولان بود که این برنامه امروز در قالب طرح هفت خوان تداوم یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد: تاکید به شهرداری‌ها برای ایجاد یک ردیف بودجه خاص برای مناسب سازی همچنین تاکید استاندار به دستگاه‌ها برای مناسب سازی ادارات و در نظر گرفتن راهکار تشویقی و امتیاز در جشنواره شهید رجایی، از جمله اقداماتی است که در راستای تقویت بحث مناسب سازی انجام شده است.

وی تاکید کرد: گرچه شهرداری‌ها اکنون محوریت مناسب سازی هستند و نگاه ویژه ای برای ایجاد کمیته مناسب سازی در شورای شهر وجود داشته اما برای پیشبرد امور نیاز به کمک همه دستگاه‌ها و اختصاص بودجه مناسب است.

صادقیان با اشاره به اهتمام شهرداری برای مناسب سازی یک مسیر پرتردد در شهر یزد عنوان کرد: پروژه هفت خوان به نام معلولان و به کام تمام مردم شهر است.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با کمک و هم‌افزایی دستگاه‌های یزد همچنین حمایت ستاد ملی مناسب سازی، شهری مناسب و در دسترس برای همه مردم به ویژه معلولان ایجاد کنیم.

کد خبر 5107738

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محسن صادقیان استانداری یزد قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بارش برف کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا مناسب سازی شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

علی یوسف‌زاده گفت: امسال تکمیل آخرین ابنیه فنی شامل نصب یک دستگاه پل خاص با یک دهانه ۴۴ متری ، آسفالت لایه دوم و نصب علایم ایمنی و خط‌کشی ۲۰ کیلومتر اول از مسیر سه‌راهی سربند - مشگین‌شهر با تامین منابع مالی مورد نیاز جزو برنامه کاری این اداره کل می‌باشد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به احداث ۲۰ کیلومتر دوم سربند –مشگین‌شهر افزود: در ۲۰ کیلومتر دوم این مسیر همزمان با عملیات خاکی ، ابنیه فنی در سطح ۶.۵ کیلومتر اول اجرا می‌شود.

او با قدردانی از تلاش‌های پیمانکار و عوامل اجرایی این طرح اظهار کرد: با وجود بدهی اداره کل راه و شهرسازی به پیمانکاران ، عملیات اجرایی پروژه سربند- مشگین‌شهر با یک هزار میلیارد ریال فعال بوده و در صورت تامین منابع مالی و تخصیص اعتبار لازم ، با تکمیل و بهره‌برداری این طرح شاهد افزایش ایمنی تردد در این مسیر خواهیم بود.

یوسف‌زاده با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین با ۱۷۸ نفر نیروی انسانی در این طرح فعالیت دارند ، افزود: جاده سربند – پارس‌آباد و سربند- مشگین‌شهر از جاده‌های حادثه‌خیز استان است که با تلاش پیمانکاران در مراحل اجرا و تکمیل قرار گرفته و انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات به‌موقع تمام طرح‌های بزرگراهی شمال استان شتاب بیشتری بگیرد.

او هزینه احداث هر کیلومتر بزرگراه را ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: برنامه اصلی احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در جاده‌های پرتردد و حادثه‌خیز استان است تا با تکمیل آنها ایمنی جاده‌ها ارتقا یافته و از میزان تصادفات جاده‌ای کاسته شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت