Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:02:01 GMT

جریمه نقدی برای دستیار قلعه نویی و تیم ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۸۲۴۵

جریمه نقدی برای دستیار قلعه نویی و تیم ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان در هفته هشتم برگزار شد که باشگاه ذوب آهن به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری به پرداخت ۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین سعید الهویی، مربی تیم گل گهرسیرجان به دلیل اعتراض به داوری که منجر به کارت (مسبوق به سابقه) بود به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانچه گزارش دیگری از تخلف الهویی به این کمیته ارسال شود تنبیهات شدیدتری اعمال می‌شود.

*باشگاه نفت مسجد سلیمان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دیدار برابر فولاد خوزستان در هفته هفتم، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*دیدار تیم‌های وچان کردستان و قشقایی شیراز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد که از سوی سمیرا محمدپور، بازیکن تیم وچان کردستان اعتراض به داور مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

شروین رحمتی، مدیر تیم وچان کردستان به دلیل اعتراض به داور به توبیخ کتبی و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. فاطمه صادقی، مربی تیم وچان کردستان به دلیل اعتراض به داور به توبیخ کتبی و پرداخت ۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 5107745

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال بانوان وچان کردستان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون کشتی تکواندو کشتی آزاد علیرضا بیرانوند یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال لیگ برتر بسکتبال کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون والیبال تیم گل گهر سیرجان میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد وچان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی فوتسال ایران به رهبری وحید شمسایی عملکرد درخشانی در جام ملت‌های 2024 تایلند داشت و پس از صعود مقتدرانه از مرحله گروهی موفق شد با شکست قرقیزستان و ازبکستان به فینال برسد و در فینال هم موفق شد تایلند میزبان مسابقات را با نتیجه 4 بر یک از پیش رو بردارد.

این موفقیت خیلی زود با واکنش مقامات سیاسی و ورزشی کشور مواجه شده و حالا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز با انتشار یک استوری قهرمانی وحید شمسایی و شاگردانش را تبریک گفته است.

نکته قابل توجه درباره قلعه‌نویی و تیم ملی فوتسال اینکه او یکی از حامیان همیشگی شمسایی بوده و همواره رابطه خوبی میان او و سرمربی تیم ملی فوتسال برقرار بوده است.

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران