Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصری موحد گفت: بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین آزمون شیعه و جهان اسلام ولایت‌پذیری است و چه بسا افرادی که با ولایت شعاری خود، خون به دل ولایت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در ویژه برنامه گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: امروز بزرگترین درس و ازمون شیعه ولایتمداری و ولایت پذیری است چرا که ولایت از اصول دین و تا اصل پذیرفته نشود فروع هم پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برخی افراد در داخل کشور صلح امام حسن علیه السلام را برای مذاکره با کدخدا مصادره به مطلوب کردند و این همان تحریف تاریخ است چرا که سرداران سپاه امام و خواص آن زمان به امام خویش خیانت کردند و او را تنها گذاشتند، لذا امام ناچار به صلح شد.

ناصری موحد گفت: در زمان امام حسین علیه السلام هم همین بود و امام حج را نیمه تمام رها و به کربلا رفت تا بفهماند که با وجود یزید و یزیدان چرخیدن به دور خانه خدا همانند چرخیدن به دور یک خانه سنگی است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه افزود: امروز باید خوب درد را بشناسیم و ان را درک کنیم، چرا که رهبران تشییع از ابتدای اسلام تا به امروز هیچ موضوعی برایشان از درک و تحلیل سیاسی صحیح مردم مهمتر نبود و حاضر بودند جان عزیزشان رای برای ان فدا کنند.

ناصری موحد تاکید کرد: امروز اگر می خواهیم معنای ولایت مداری و ولایت پذیری را خوب بفهمیم باید ریزش خواص را در حوادث و فتنه ها درک کنیم، ولایت چراغ مه شکنی است در فتنه ها که راه حق از باطل را برای مردم مشخص می کند.

وی خاطر نشان کرد: هرچند در دهه های انقلاب اسلامی برخی خواص از قطار انقلاب پیاده شدند، اما امروز حضور انقلابی، منسجم و با بصیرت مردم در دفاع از انقلاب و نظام دشمن را مایوس و ناامید کرده است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه در بخشی دیگر این چنین گفت: برخی موسسات تحقیقاتی آمریکا اعلام کردند اگر می خواهید در مقابل جمهوری اسلامی ایران، که یکی از دموکرات ترین کشورهای دنیاست باایستید چاره ای ندارید جز انکه مردم را به واگرای و مقابله با نظام وادار کنید.

وی بیان کرد: بر همین اساس در فتنه ۸۸ دشمنان نظام با طرح موسوم انقلاب رنگی یا مخملی که در کشورهای اوکراین و گرجستان نتیجه داده بود، آن را برای توطئه و فتنه در ایران برنامه ریزی و شخصی را با رنگ سبز علم می کنند و کشور را به آشوب می کشانند، اما حضور به موقع مردم و ولایت فقیه همچون گذشته مانع از اجرای این توطئه شد.

محافظه کاری قتلگاه انقلاب است

ناصری موحد تصریح کرد: در فتنه ها خواص نقش محوری دارند، البته خواص به عبادت و نماز خواندن زیاد نیست، بلکه خواص در فتنه ها مصداق عمار، مالک و ابوذرهاست که در رکاب ولایت بمانند و برای تبیین و روشنگری اقدام کنند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان اینکه محافظه کاری قتلگاه و خنجر بر حنجر انقلاب است، گفت: متاسفانه برخی خواص در فتنه ۸۸ از قطار انقلاب پیاده شدند و با سکوت و محافظه کاری به اصطلاح خودشان آینده نگری می کردند.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب سیاست های غلط علیه منافع ملی را با کنار زدن دو گانگی اصولگرا، اصلاحطلب و آرمانگرا و عملگرا را تبیین و ایران قوی و ایران ضعیف را در راهبردهای نظام ترسیم کردند.

ناصری موحد تاکید کرد: در این سیاست راهبردی ایران قوی دیپلماسی مقتدرانه می خواهد نه دیپلماسی التماسی، روحیه انقلابی و جهادی می طلبد نه وادادگی و لیبرالی، پیاده سازی این سیاست کشور را به ارمانها و اهداف والای خود می رساند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان داشت: به خفاشان در ظلمت و کج اندیشان و فتنه گران اعلام می کنیم که فجر صادق در ابن سرزمین دمیده و اینجا جایی برای پرواز برای فرورفتگان در ظلمت وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه تربت حیدریه ولایت پذیری محافظه کاری فتنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آیت الله معلمی در آئین عزاداری و دسته روی سالروز شهادت بنیانگذار فقه جعفری و مکتب تشیع حضرت امام صادق (ع) گفت: همان طور که امام حسین (ع) با قیام و ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان برای همیشه تاریخ بشریت جاودانه شد، امام صادق (ع) با خدمات علمی و فرهنگی و دینی در برابر انحرافات فکری و فرهنگی دوران سلطه بنی امیه خدمات جاودانه به جوامع دینی و اسلامی کرده است.

امام جمعه قائم شهر افزود: امام صادق (ع) بعد از حاکمیت و سلطه بنی امیه بر جامعه اسلامی و دینی برای گشودن باب فرهنگی و قرآنی چه در مسائل اعتقادی و عملی تلاش‌ها و خدمات فوق العاده به جهان اسلام داشته است.

آیت الله معلمی با اشاره به نقش بسیار مهم امام ششم شیعیان برای حفظ اسلام و اهل بیت (ع) گفت: حقیقتا امام صادق (ع) آثار رسول الله را حفظ و برای آیندگان به امانت گذاشته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، سالروز شهادت امام صادق (ع) را برای همه پیروان و شیعیان مکتب اهل بیت (ع) روز بسیار مهم و بزرگی دانست و افزود: باید ارزش‌های گذشته را قدر بدانیم و با استفاده از این فرصت ها، توجهات را به مکتب امام صادق (ع) که مکتب اسلام و قرآن و عترت پیامبراعظم (ص) است بیشتر کنیم.

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود
  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد