Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدجواد آذری جهرمی روز سه‌شنبه در جریان سفر به خاش در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به اینکه کار آموزش در شهرک توحید آباد گرنچین خاش به صورت حضوری بوده و مشکلات اینترنت و ارتباطات در این منطقه وجود دارد قول می‌دهیم که مدرسه ارتباطات و اینترنت ویژه دختران توحید آباد را خواهیم ساخت.
وی بیان کرد: ۱۲۰۰ روستای سیستان و بلوچستان که ۲۷ درصد روستاهای این استان هستند تا پایان امسال به اینترنت و ارتباطات کیفی مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت‌های فیبرنوری به صورت تدریجی در سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه عقب ماندگی‌های تاریخی در سیستان و بلوچستان وجود دارد کار بررسی مشکلات و رفع کمبودهای ارتباطات این استان را در اولویت قرار داده‌ایم.
جهرمی تصریح کرد: مقوله‌های سلامت، تجارت، آموزش، فرهنگی و ارتباطات اجتماعی به فراهم بودن زیرساخت‌های اینترنت ارتباط دارد.
فرماندار خاش نیز گفت: دسترسی به اینترنت و ارتباطات تلفن همراه و ثابت در شهر و نقاط روستایی این شهرستان بسیار ضعیف بوده و ۲ روز اخیر قطعی اینترنت خاش بسیار نگران کننده بوده و گلایه مندی‌های شدید مردمی را به همراه داشته است.
صاحب گل صالحی افزود: کاهش شکاف دیجیتالی، یکنواخت سازی و تقویت ارتباطات و پیش‌بینی فیبر پشتیبان در مسیر زاهدان - میرجاوه به خاش باید مورد توجه باشد.
وی ادامه داد: ایرندگان فیبر زمینی ندارد و مناطق سنگان و دشت‌های موزن، رباط، آبخوان کارواندر، ترشاب، مناطق چاشهی، موتور زمان خان، اسپیتک و کروجی در بخش مرکزی خاش و روستاهای گورچان، گرنچین، توحید آباد پشتکوه و چهل روستای مرزی روتک با مشکلات فراوان ارتباطاتی هستند.
وزیر ارتباطات در این سفر یک روزه به خاش از سایت‌های ارتباطات منطقه پشتکوه، رباط و روستاهای بخش مرکزی خاش بازدید و با مردم توحید آباد گرنچین از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

برچسب‌ها اینترنت سیستان و بلوچستان توسعه ایران محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت سیستان و بلوچستان توسعه ایران اینترنت سیستان و بلوچستان توسعه ایران محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کارآمدی دولت اخبار کنکور سیستان و بلوچستان توحید آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم، اظهار کرد: برای معلمان عزیزی که از طریق نرم‌افزار «شاد» با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در «شاد» هستند، فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در دولت سیزدهم کلید خورد اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام بدهیم که پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

ادامه دارد…

کد خبر 6093994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود