Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:00:01 GMT

فشار دشمنان برکات فراوانی برای انقلاب داشت

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۸۵۸۷

فشار دشمنان برکات فراوانی برای انقلاب داشت

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان ، سه شنبه در آیین گرامیداشت ۹ دی مردم شاهرود که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا  در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این  شهر برگزار شد ، افزود : ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با الگوبرداری از حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت  بار دیگر بصیرت خود را تجلی بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر جا و زمانی که دشمنان با افکار پلید خود برای ملت و نظام اسلامی شری آفریدند در دل آن برکات فراوانی پدید آمد ، تاکید کرد: دفاع مقدس، ترورها ،تحریم و فشارها ظالمانه ، مقاومت ،توسعه ، پیشرفت و فتح قله های دانش را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

به کفته وی ، دشمنان ، حاج قاسم را از ما گرفتند اما مکتب حاج قاسم از دل آن پدیدار شده و فراگیر گردید.

وی با اشاره به شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران و دیکر شهدای صنعت هسته ای تاکید کرد : مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در این راستا انتظار هفت ساله ملت در پیشرفت دانش صلح آمیز هسته ای را به دنبال دارد.

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان گفت : از دل فتنه ۸۸ نیز حماسه مردمی نهم دیماه پدید آمند و روز بصیرت و میثاق با ولایت نام گرفت.

رستمیان افزود: منظق قران گشایش و آسایش پس از دشواری است که مردم به آن یقین دارند.

وی با اشاره به آیه ۱۰۸ سوره یوسف (ع)  که بصیرت مسوولان و مردم مورد تاکید است ، ادامه داد: امروز بیشتر از هر زمان به بصیرت ، اتحاد ، انسجام و وحدت کلمه نیازمند هستیم .

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان گفت : مردم با تبعیت  آگاهانه از رهبر معظم انقلاب پا به میدان گذاشته و در آن شرایط غبار آلود حماسه ای را در نهم دیماه خلق کردند که در تاریخ ماندگار شد.

امام جمعه موقت دامعان با بیان اینکه آنچه در این شرایط مهم است بصیرت مسوولان است، ادامه داد: مسوولان باید بدانند با سخنان خود به دشمنان گرا ندهند.

به گزارش ایرنا، جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران، طلاب، دانش آموزان و دانشجویان در گرامیداشت سالگرد ۹ دی روز بصیرت و مقابله با فتنه گران در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود گردهم آمدند و یاد و خاطره شهدا فتنه ۸۸ را گرامی داشتند .

در این آیین شعار های، " فشار و زور و تحریم ،  این منطق آمریکاست " ، " تحریم و ظلم و ستم ،  سه حربه آمریکاست" ، مرگ بر آمریکا ، انگلیس ، اسراییل و آل سعود خائن سر دادند.

مداحی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بمناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ، شهادت سردار سلیمانی ، فخری زاده نیز بخش دیگری از این مراسم بود.  

برچسب‌ها جمهوری اسلامی ایران شاهرود سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران شاهرود سازمان تبلیغات اسلامی جمهوری اسلامی ایران شاهرود سازمان تبلیغات اسلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است