Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دفاع مخلصانه، همه جانبه و شجاعانه از جبهه حق، بیت الغزل زندگی سرتاسر مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام و المسلمین «حسین بنیادی»  در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار دل ها اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی در سایه اطاعت از خدا و حمایت از ولایت، آن هم با چاشنی اخلاص و معنویت به جایی رسید که همه ما به او حقیقتاً غبطه می خوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این شهید والامقام در مسایل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مصداق بارز فهم عمیق از مساله ولایت بود و لذا در اطاعت از ولی فقیه اهل چون و چرا و اما و اگر نبود و به درستی به وظیفه خود به عنوان رهروی صدیق ولایت عمل می کرد.

 

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم همچنین گفت: از سویی ایشان به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، اهل جناح و حزب سیاسی نبود بلکه توان و انرژی و وقت خود را وقف خدمت به اسلام و مسلمین و کشور و مردم کرد و به همین خاطر است که دیدیم در تشییع پیکر مطهر او در شهرهای مختلف کشور و حتی عراق، مردم چگونه با حضور میلیونی خود از او تجلیل و قدردانی کردند.

 

وی بیان داشت: شهید سلیمانی به معنای واقعلی کلمه، انقلابی و دارای روحیه جهادی بود و در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار و جریان های تکفیری، از هیچ کوششی فروگذار نکرد به طوری که خار چشم دشمنان و محبوب همه دوستان و مستضعفان عالم بود.

 

بنیادی یادآور شد: حاج قاسم هم اهل مجاهدت و عبادت و بندگی خدا بود و هم مرد میدان عمل در عرصه های گوناگونی بود که به وجود او احساس نیاز می شد و در همه این ابعاد و عرصه ها، صادقانه و مخلصانه رفتار می کرد.

 

وی در خاتمه بیان داشت: ما باید درس ولایتمداری، صداقت و اخلاص، نظم و انضباط و عقلانیت، مجاهدت خستگی ناپذیر در خدمت به مردم و دفع تهدیدات دشمن را از سردار دل ها فرابگیریم و بکوشیم که به یاری خدای متعال، همچنان فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت به تأسی از مکتب حاج قاسم در جامعه ما زنده و جاری باشد.

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی هویت شهید دفاع مقدس

سرهنگ رستمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، گفت: شهید سید علاءالدین اسدپور متولد سال ۱۳۴۹ بود که بیست و سوم خرداد سال ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید.
سرهنگ رستمی افزود: پیکر این شهید والامقام همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است و شنبه ۱۵ اردیبهشت و هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهرستان زرقان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد