Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجویان شاهد و ایثارگر آغاز شده و تا ۱۵ دی ماه سال جاری ادامه دارد.

خبرگزاری میزان- اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: واجدین شرایط ماده ۶۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شامل همسر و فرزند شهید، آزاده و جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، همسر و فرزندان ایشان می‌توانند در زمان یاد شده نسبت به ثبت درخواست خود از طریق مراجعه به سامانه نقل و انتقالات دانشجویی معاونت دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه (منادا) به آدرس monada.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ir اقدام کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: مشمولان تغییر (رشته/گرایش) و یا انتقال (همراه با تغییر رشته/گرایش) از تاریخ اعلام شده از طریق مراجعه به سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی esargaran.iau.ir بخش دانلود‌ها (دسته آموزشی) و دریافت فرم شماره ۴ (تغییر رشته/گرایش) و یا فرم شماره ۵ (تغییر رشته/گرایش همراه با انتقال) نسبت به تکمیل فرم و ارسال مدارک مورد نیاز به آدرس ایمیل info@esargaran.iau.ir اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: نخستین دوره مسابقات شطرنج آنلاین ایثارگران برگزار می‌شود

در ادامه این اطلاعیه آمده است: اعلام نتایج انتقال یا میهمانی دانشجویان متقاضی که در زمان مقرر موفق به ثبت درخواست در سامانه منادا شده‌اند از طریق مراجعه به سامانه مذکور قابل‌پیگیری و مشاهده است و اعلام نتایج تغییر (رشته/گرایش) و یا انتقال (همراه با تغییر رشته/گرایش) متقاضیانی که برابر ضوابط و در زمان مقرر نسبت به ارسال درخواست اقدام نموده باشند از طرف اداره کل امور شاهد و ایثارگران اطلاع‌رسانی خواهد شد و به درخواست‌هایی که خارج از ضوابط بوده و یا پس از پایان مهلت زمانی اعلام‌شده ارسال‌شده باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد شهید دانشگاه آزاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد شهید دانشگاه آزاد تغییر رشته گرایش دانشگاه آزاد اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه اجلاسیه افق تحول دانشگاه ۲ در چالوس در مورد افزایش حقوق هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه دولت امسال افزایش حقوق ۲۰ درصدی برای اعضای هیات علمی در نظر گرفته است، گفت: جلسه شورای معاونین دانشگاه برگزار شد و در حال آماده سازی لایحه‌ای برای هیئت امنا هستیم که ۳۰ تا ۳۵ درصد افزایش حقوق دانشگاه آزاد رقم بخورد.

محمد مهدی طهرانچی افزود: آینده آموزش عالی در گرو توجه به حرکت‌هایی است که امروز در قالب انتخاب رشته رخ می‌دهد و آینده کشور را رقم می‌زند.

او ادامه داد: ۱۲۰ هزار نفر هفته گذشته در رشته ریاضی، شش برابر این تعداد در رشته تجربی و سه برابر در دیگر رشته‌ها شرکت کردند که حکایت از ناهنجاری در انتخاب رشته در بین دانش آموزان دارد و اگر این موضوع عالمانه هدایت نشود می‌تواند آینده کشور را به خطر بیندازد.

رئیس دانشگاه آزاد کشور گفت: دانش آموزان بر اساس دریافت خودشان انتخاب رشته می‌کنند، اما دانشگاهیان باید علل این انتخاب و توزیع نامتوازن را بررسی کنند که امروز در این اجلاسیه در حوزه علوم اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت و مسائل جدی هم مطرح شد

طهرانچی با بیان اینکه کشور در یک جنگ ترکیبی قرار گرفته است و هنر و رسانه در این جنگ، نقش جدی را بازی می‌کنند، افزود: جامعه شناسی و مخاطب شناسی در هنر و رسانه جایگاه بسیار مهمی دارد که این موضوع از سوی بیش از ۷۰ جامعه شناس از دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور در این اجلاسیه پرداخته شد.

در این اجلاسیه مدیران و هیأت‌های علوم اجتماعی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به مباحثی پیرامون رفتار اجتماعی دانشجویان و دانش آموزان و داوطلبان آموزشی پرداختند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی