Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:49:46 GMT

۲ مدرسه خیرساز در جیرفت کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۸۷۰۳

۲ مدرسه خیرساز در جیرفت کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسکندری نسب صبح سه‌شنبه در آئین کلنگ زنی دو مدرسه خیرساز در قالب طرح پویش کرمان دانا بیان داشت: به همت اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان کرمان کلنگ احداث دو مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به زمین زده شد.

وی با اشاره به اینکه عملیات ساخت ۱۰۹ کلاس درس در مناطق روستایی و شهری جیرفت توسط خیران آغاز شده است، افزود: استانداردسازی کلاس‌های درس می‌تواند نقش مؤثری در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در خرداد ماه سال جاری شاهد انعقاد تفاهمنامه ساخت ۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی استان بودیم که تاکنون عملیات احداث ۴۵۰ کلاس درس بر اساس نیاز استان آغاز شده است.

شایان ذکر است عملیات احداث دو باب مدرسه ۱۲ کلاسه با زیربنای هر کدام یک هزار و ۴۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان توسط اتاق بازرگانی کرمان در شهرستان جیرفت آغاز شد.

کد خبر 5107584

منبع: مهر

کلیدواژه: مدرسه اتاق بازرگانی کرمان آموزش و پرورش استان کرمان قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه آخرین محصولات صادراتی خود را در حوزه‌های آب، برق، پوشاک، رنگ و لوازم خانگی در بیش از ۵۰ غرفه به نمایش گذاشته اند.


در دومین اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا رؤسای اتاق‌های بازرگانی ۲۰ کشور حضور دارند.


نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان از ساعت ۹ تا ۱۷ تا فردا در محل اتاق بازرگانی اصفهان برپاست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • آیین کلنگ‌زنی احداث پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود