Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:11:16 GMT

عوامل موثر در قیمت پارتیشن شیشه‌ای اداری

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۸۷۵۳

عوامل موثر در قیمت پارتیشن شیشه‌ای اداری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پارتیشن شیشه‌ای با یک رویکرد مینیمال و ساختاری به ظاهر بسیار ساده امروزه وارد بازار کشور شده است. بخش اصلی پارتیشن‌های شیشه‌ای را شیشه‌های ۱۰ میلیمتری سکوریت شده تشکیل می‌دهند که این شیشه‌ها توسط یک پروفیل آلومینیوم به دیوار، کف و سقف نصب می‌شوند. در نهایت اتصالات مخصوصی بین شیشه‌ها قرار می‌گیرد که بسته به نوع پروفیل پارتیشن این اتصالات متفاوت می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب‌های پارتیشن دارای یک چهارچوب مجزا بوده که هم محلی برای نصب لولا به شمار می آیند و هم در بالا بردن شکست صدای محیطی نقش بسزایی را ایفا می‌نمایند. یراق آلات بسیار متنوعی برای درب‌های پارتیشن شیشه‌ای فریم لس وجود دارد که با نظر کارفرما انتخاب می‌شود.

از آنجایی که این نسل از جداکننده‌های اداری از قسمت‌های مختلفی تشکیل می‌شوند بنابراین همگی از آیتم‌های مؤثر در قیمت پارتیشن شیشه‌ای به شمار می آیند که در ذیل به تفکیک به آنها خواهیم پرداخت.

شیشه

مطابق با نیاز مدیران و افراد مختلف در دفاتر کار و شرکت‌ها به نور طبیعی محیطی، شیشه به عنوان عضو اصلی این دسته از پارتیشن‌ها به حساب می‌آید و بیشترین سطح از مواد و متریال به کار رفته در پارتیشن‌ها را تشکیل می‌دهد. استفاده از شیشه در اغلب پارتیشن‌های جداکننده اداری علاوه بر آنکه موجب بهتر دیده شدن وسعت فضا می‌گردد، بهره بردن از نور طبیعی روز را برای تمامی قسمت‌های دفتر کار امکان پذیر می‌نماید. یکی دیگر از مواردی که در خصوص پارتیشن‌های شیشه‌ای تک جداره در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال مدیران شرکت‌ها قرار گرفته است امکان دید مستقیم به تمامی بخش‌های فضای داخلی شرکت می‌باشد تا به صورت تمام و کمال شاهد عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود باشند و به بهترین نتیجه ممکن دست یابند.

توصیه می‌گردد در پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس از شیشه سوپر کلیر با قطر ۱۰ میلیمتر که فرآیند سکوریت روی آن انجام گرفته است استفاده شود. به همین منظور و برای درک بهتر توضیحاتی از تعاریف فوق به شرح ذیل عنوان می‌گردد.

شیشه‌هایی که امکان استفاده در پارتیشن‌های شیشه‌ای را دارا هستند براساس استانداردهای کشورهای مختلف با قطرهای ۸، ۱۰ و ۱۲ میلیمتر تولید می‌گردند و در پارتیشن‌های فریملس شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ایران خط تولید شیشه‌های سکوریت بر اساس ۱۰ میلیمتر تعریف شده است، البته این بدان معنا نیست که سایر سایزهای قطر شیشه در بازار ایران وجود ندارد ولی بر اساس تجربه به دست آمده استفاده از شیشه با قطر ۱۰ میلیمتر برای همه توصیه می‌گردد چرا که نتیجه موفقی را در بر خواهد داشت.

از دیگر مشخصات شیشه‌های مناسب برای بکارگیری در پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس شیشه سوپر کلیر می‌باشد. سوپر کلیر به شیشه‌هایی اطلاق می‌گردد که در سطح ظاهری فاقد هر گونه موج و دون و یا هر گونه ایرادی که موجب تغییر در مسیر عبور نور یا خطای دید گردد، گفته می‌شود. به دلیل اینکه در پارتیشن‌های شیشه‌ای فاصله کاربر تا شیشه بسیار کم است لزوم استفاده از شیشه‌های سوپر کلیر بیشتر احساس می شوئ.

شیشه‌های مورد نیاز پارتیشن‌های فریم لس باید طبق استانداردهای جهانی سکوریت شوند. سکوریت شدن شیشه‌ها به این معناست که به واسطه شک حرارتی که به شیشه‌ها داده می‌شود در زمان شکست به قطعات حدوداً یک سانتی متری تبدیل می‌شوند تا در هنگام فرو ریختن شیشه‌ها در اثر ضربه، آسیب جدی به افراد یا لوازم پیرامون خود وارد ننمایند.

یکی از نکاتی که اغلب به آن اشاره‌ای نمی‌شود برش شیشه‌های پارتیشن می‌باشد. دقت بسیار بالا برای سیستم برش شیشه پارتیشن الزامی است و آن به این دلیل است که در زمان نصب شیشه‌ها بدون هیچ گونه درز یا منفذی کنار یکدیگر قرار گیرند. این سیستم‌های برش بسیار دقیق در داخل کشور بسیار محدود می‌باشند و استفاده از آنها منوط به پرداخت هزینه‌های بیشتر و همچنین صرف زمان می‌باشد که برای داشتن ظاهری زیبا و یکدست در پارتیشن شیشه‌ای اداری خود ارزش آن را دارد.

فریم بندی

اول باید بدانیم در پارتیشن‌های شیشه‌ای، فریم بندی چیست و چه کاربردهایی دارد. اصولاً برای این مدل پارتیشن‌ها از یک فریم در اطراف شیشه‌ها استفاده می‌شود. این فریم نگهدارنده شیشه‌های پارتیشن به شمار می‌آید و معمولاً از جنس آلومینیوم هستند. انتخاب آلومینیوم برای متریال فریم‌ها بیشتر به لحاظ تطابق انبساط طولی شیشه و آلومینیوم می‌باشد. این پروفیل‌های آلومینیومی از تنوع بسیار زیادی برخوردار می‌باشند که به شرح برخی از فریم‌های موجود در بازار می‌پردازیم.

* پاسارها یا فریم‌های یکپارچه: این فریم‌ها دارای سطح مقطع‌های متنوعی ازجمله مربع و نیم دایره هستند که قیمت بسیار مناسبی نیز دارند. شیشه‌ها برای نصب در این پارتیشن‌ها به صورت کشویی کنار هم قرار می‌گیرند و این موضوع بزرگترین مشکل این پارتیشن‌ها محسوب می‌شود زیرا برای تعویض و یا جابجایی شیشه‌ها می‌بایست کل پارتیشن از هم باز شود.

* فریم‌های شیشه دوتکه: با توجه به مشکلات ایجاد شده در فریم‌های یکپارچه فریم‌های دو تکه‌ای طراحی شد که این فریم‌ها از دو قسمت بدنه و درپوش تشکیل می‌شوند و برای نصب آن باید ابتدا فریم بدنه به صورت تراز در اطراف پارتیشن‌ها نصب می‌شد و شیشه‌ها بر روی بدنه فریم قرار گیرد و سپس درپوش برروی بدنه مستقر گردد تا شیشه‌ها را بر روی آن ثابت نماید. نیاز به این درپوش بیشتر در زمان تعویض شیشه احساس می‌گردد زیرا با باز کردن آن به سادگی می‌توان شیشه معیوب را تعویض نمود.

همانطور که متوجه مشخصات و جزئیات پارتیشن‌های شیشه‌ای شده‌اید تفاوت‌های موجود در جزئیات، تأثیر بسزایی در قیمت نهایی پارتیشن شیشه‌ای تک جداره خواهند داشت، مانند تمامی محصولاتی که از آنها استفاده می‌نمایید. به دلیل اینکه بیشترین قسمت این نسل از پارتیشن‌ها را شیشه تشکیل می‌دهد بهتر است از محصولات با کیفیت تر در زمینه فریم آلومنیوم و یراق آلات استفاده نمائید تا نتیجه دلخواه حاصل گردد.

مجموعه پارتیشن سازبا تکیه بر ابزارآلات، نیروی انسانی کارآمد و دانش فنی روز دنیا، پارتیشن شیشه‌ای فریم لس را با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید و اجرا می‌نمایند. سرعت بالا، دقت کافی و تجربه فراوان این مجموعه موجب گردیده است تا در طول بیش از یک دهه نقش بسیار مهمی در تجهیز فضاهای خاص اداری ایفا نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان زبده ما در مجموعه پارتیشن ساز با شماره‌های ۰۹۱۲۴۳۹۸۶۷۸ – ۰۹۱۲۱۰۵۴۶۱۰ تماس حاصل فرمائید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5107784

منبع: مهر

کلیدواژه: پنجره دو جداره کسب و کار تبلیغات کسب و کار فروشگاه زنجیره ای بازاریابی شبکه ای مالیات فولاد لپ تاپ روانشناسی حج تمتع بورس فنی حرفه ای بانک تجارت آزمون آیلتس تولید نرم افزار صنعت خودروسازی پارتیشن های شیشه ای پارتیشن شیشه ای پارتیشن ها ۱۰ میلیمتر شیشه ها فریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی

به گزارش صدای ایران از ایسنا، طبق داده‌های مطالعه‌ای جدید افرادی که شب‌ها کمتر از شش ساعت می‌خوابند، ۵۲ درصد بیشتر احتمال دارد بر اثر ابتلا به بیماری قلبی جان خود را از دست بدهند. همچنین کمبود خواب در میانسالی به افزایش خطر ابتلا به زوال عقل منجر می‌شود.

پژوهش‌ها همچنین نشان داده‌اند هرچه مدت زمان خواب شبانه کوتاه‌تر باشد، خطر ابتلا به چاقی و دیابت نوع ۲ بیشتر می‌شود. این خود بهترین دلیل برای نگرانی و اضطراب در این مورد است.

خبر خوب اینکه با اعمال تغییراتی ساده در سبک زندگی می‌توان با این آثار منفی بر سلامتی مقابله یا حتی آنها را به طور کامل خنثی کرد. اگر از غلتیدن در رختخواب و بی‌خوابی کلافه‌اید، در ادامه این مطلب شش راهکار را به شما معرفی می‌کنیم که طبق تحقیقات، آسیب ناشی از بدخوابی را خنثی می‌کنند.

صبح روز بعد از بی‌خوابی کمی ورزش کنید

شاید برایتان ناخوشایندترین کار باشد، اما ورزش کردن پس از شب‌بیداری می‌تواند در مقابله با بی‌خوابی مفید باشد و با خطرات درازمدت بدخوابی بر سلامتی مقابله کند.

به گزارش ایندیپندنت، طبق نتایج یک مطالعه جداگانه، ۲.۵ ساعت ورزش در هفته برای کاهش خطر اضافه ابتلا به بیماری‌های قلبی ناشی از بی‌خوابی مزمن کافی است. این پژوهش با استفاده از داده‌های ۹۲ هزار و ۲۲۱ نفر که در بیوبانک انگلیس ثبت شده بود، انجام شد و نشان داد اگر فعالیت جسمی متوسط تا شدید را افزایش دهیم، خطر مرگ ناشی از داشتن خواب کوتاه‌مدت کاهش می‌یابد.

ورزش می‌تواند در مهیا کردن بدن برای داشتن خوابی بهتر در شب بعد هم مفید باشد. دست‌کم ۲۹ پژوهش علمی نشان داده‌اند که ورزش منظم کیفیت خواب را بهبود می‌دهد.

به گزارش تلگراف، پروفسور «گای لشزینر»، عصب‌شناس بیمارستان‌های گایز و سنت توماس لندن و سرپرست مرکز اختلالات خواب لندن می‌گوید: شواهد خیلی خوبی داریم که نشان می‌دهد طیفی از انواع مختلف ورزش می‌توانند کیفیت خواب را بهبود و مدت خواب عمیق را افزایش دهند. ورزش سبک در طول روز به داشتن احساس هشیاری بیشتر کمک می‌کند و این جزء سایر مزایای بیرون رفتن و کمی ورزش کردن است.

برای بهره‌مندی از حداکثر فواید ورزش بیرون از خانه و صبح‌ها ورزش کنید. بلافاصله پس از بیداری در معرض نور خورشید قرار گرفتن موجب می‌شود هشیارتر شویم و این چرخه شبانه‌روزی بدن را به حالت طبیعی باز می‌گرداند تا شب بعد راحت‌تر خوابمان ببرد.

لزوما نباید مسافت طولانی بدویم؛ حتی پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری سبک یا هل دادن ماشین چمن‌زن نیز ورزش‌های متوسط محسوب می‌شوند.

هرقدر هم خسته بودید، چرت نزنید

به نوشته تلگراف، یکی از ابزار‌های ارزشمند برای مقابله با بی‌خوابی، مقاومت در برابر نیاز به چرت زدن با وجود وسوسه‌آمیز بودن این کار است. لشزینر می‌گوید: می‌خواهیم کاری کنیم فشاری که برای رفتن به خوابی عمیق در زمان مناسب بر مغزمان وارد می‌شود، بیشتر شود. اگر در طول روز چرت بزنیم، در واقع ممکن است آن به اصطلاح فشار خواب هنگام رفتن به رختخواب کم شده باشد و این به افزایش احتمال بدخوابی در شب منجر می‌شود.

متخصصان سال‌ها است توصیه می‌کنند داشتن برنامه منظم خواب برای ساعت درونی بدن مفید است. به همین دلیل بکوشید تاحد ممکن هر روز (حتی آخر هفته‌ها) در ساعت‌های یکسانی به رختخواب بروید و بیدار شوید.

روز بعد، برنامه غذایی خود را دوباره منظم کنید

لشزینر هشدار می‌دهد که درباره خوابیدن و برنامه غذایی توصیه‌های نه چندان درست زیادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بیشترشان بر اساس شواهد محکمی نیستند.

او خود چنین توصیه می‌کند: آخر شب از خوردن غذای سنگین مخصوصا مقدار زیادی کربوهیدرات بپرهیزید؛ زیرا ممکن است در طول شب در میزان گلوکز خون تغییراتی پدید آورد و در حالی که می‌کوشید بخوابید، با سوءهاضمه، رفلاکس (سوزش سر معده) و نفخ مواجه شوید.

دکتر «گای میدوز»، موسس و مدیر امور بالینی مدرسه خواب می‌گوید برای دست یافتن به استراحت مطلوب شبانه از الگوی خورد و خوراک دارای محدودیت زمانی ۸/۱۶ پیروی می‌کند. او توضیح می‌دهد: معمولا حول‌وحوش ۱۰ صبح صبحانه و قبل از ۶ غروب شام می‌خورم. اگر شب دیرتر غذا بخوریم، وقتی سامانه خواب در تکاپوی شروع به کار است، دستگاه گوارش همچنان در حال کار است و بر خواب اثر منفی می‌گذارد.

حتی اگر هوس هم کرده‌اید، از کربوهیدرات‌های قنددار بپرهیزید

اگر خواب شبانه بدی را پشت سر گذاشته باشیم، مقاومت در برابر غذا‌های قنددار دشوارتر می‌شود. اما طبق پژوهش دانشگاه کلمبیا، اگر قند و کربوهیدارت‌های تصفیه‌شده در خورد و خوراک زیاد باشد، به کیفیت خواب لطمه بیشتری می‌زند، چون افزایش یا کاهش شدید میزان قند خون می‌تواند با تولید هورمون‌های ایجادکننده فشار روانی مثل آدرنالین و کورتیزول در خواب اختلال ایجاد کند.

کلید بهتر شدن خواب، داشتن خورد و خوراک سالم و پرفیبر است. طبق یافته‌های مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۶ که در مجله پزشکی بالینی خواب منتشر شد، افزایش جذب فیبر به بدن به معنای صرف وقت بیشتر برای خواب موج‌آهسته عمیق است.

البته نباید کربوهیدرات‌ها را به کلی کنار گذاشت، چون طبق یافته‌های مطالعه‌ای دیگر، غذا‌های پرکربوهیدرات سریع‌تر از خوراکی‌های پرپروتئین و کم‌کربوهیدرات کمک می‌کنند به خواب رویم. فقط از کیک و بیسکویت پرهیز کنید و به سراغ غلات کامل مثل برنج قهوه‌ای و جو دوسر بروید که بدون بالا بردن قند خون، دارای مزیت خواب‌آوری هستند.

وسوسه نشوید که برای شاداب شدن قهوه بنوشید

شاید این توصیه تکراری جلوه کند، اما کنترل میزان مصرف کافئین و پرهیز از الکل از موثرترین اصلاحات در سبک زندگی برای رسیدن به خواب بهتر است. لشزینر می‌گوید: الکل کیفیت خواب را بدتر می‌کند و عملا کیفیت آن را از بین می‌برد.

بعد از شبی بی‌آرامش، نوشیدن قهوه می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد، اما حتما بعد از ناهار و آن هم نوع بدون کافئین را بنوشید. طبق مطالعه دیگر در مجله پزشکی بالینی خواب، شش ساعت قبل خواب حتی اگر مقدار مختصری کافئین مصرف کنیم، بر کیفیت خواب اثر منفی قابل‌ملاحظه‌ای می‌گذارد.

درهم شکستن چرخه نگرانی

تناقض بی‌رحمانه بی‌خوابی این است که اگر نگران خواب باشیم، کمتر احتمال دارد به آن برسیم. لشزینر می‌گوید: بسیاری از مبتلایان بی‌خوابی در حال حاضر نگران تبعات درازمدت آن بر تندرستی خود هستند. اگر دچار بدکیفیتی یا اختلال مزمن خواب باشیم، باید برای مقابله با آن کاری بکنیم ولی نباید چنان تن به نگرانی دهیم که پیشاپیش از پا دربیاییم.

برای درهم شکستن چرخه نگرانی باید به خود یادآوری کنیم چند شب بدخوابی آثار ویرانگری ندارد. لشزینر می‌گوید: مغز و تن انسان می‌تواند با تمام انواع دگرگونی‌ها سازگار شود. یک شب بدخوابی یا حتی دوره کوتاهی اختلال شدید در خواب، اساسا آثار درازمدت و مهمی به بار نمی‌آورد. نگران خواب بودن به طور بالقوه به وخامت بی‌خوابی دامن می‌زند.

دیگر خبرها

  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر (فیلم)
  • این ربات سرطان ریه را تشخیص می دهد/ دقت بیشتر، آسیب کمتر