Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مردم ولایت مدار ایران اعم از اهل سنت و اهل تشیع در روز نهم دی ماه سال ۸۸ با قیامی دشمن شکن آتش فتنه را خاموش کردند و به جهانیان نشان دادند که ارزش‌های انقلاب اسلامی در بین تمامی نسل‌های انقلاب زنده و پویاست.

در استان مرزی کردستان نیز علما و روحانیون اهل سنت در آن ایام که هنوز شمیم حضور امام خامنه ای (مدظله العالی) در استان به مشام می‌رسید با روشنگری‌های داهیانه توانستند فضای کردستان را از سیطره فتنه جویان مصون دارند و در نهم دی ماه ۸۸ نیز خیل عظیمی از مردم را برای قیام دشمن شکن و با بصیرت رهنمون کنند در این راستا گفت و گوهایی را با جمعی از علمای اهل سنت منطقه انجام داده‌ایم که در ادامه خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه ۹ دی برگ زرینی در تاریخ افتخارات ملت ایران است

امام جمعه سنندج در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم متدین ایران اسلامی با تأسی از آموزه‌های قرآنی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی طی چهار دهه از پیروزی انقلاب همواره با تبعیت از منویات رهبری به مصاف انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها رفته‌اند.

ماموستا فایق رستمی افزود: بدون شک حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ از جمله مهمترین حوادثی است که در تاریخ انقلاب رخ داده است چرا که جریان فتنه داخلی قصد خدشه دار کردن حرکت ارزشی و انقلابی ملت ایران را داشت.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: سخنرانی‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری در کنار تلاش‌های دلسوزان نظام از اقشار مختلف به ویژه جامعه معزز روحانیون موجب شد که مردم ایران با بصیرت انقلابی خود وارد میدان شده و با خلق حماسه نهم دی ماه ۸۸ برگ زرینی در تاریخ این ملت را رقم بزنند.

حماسه نهم دی ماه مرزهای اعتقادی و ارزشی انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد

امام جمعه شهر مرزی مریوان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بصیرت و تجدید میثاق ملت ایران با ولایت‌فقیه دو کلیدواژه حماسه ۹ دی بودند که تیر خلاص را به جبهه دشمن وارد کرد.

ماموستا مصطفی شیرزادی خاطرنشان کرد: ملت با بصیرت ایران با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب چراغ فتنه‌ای را که دشمنان و مزدوران داخلی آنها بیش از ۱۰ سال برای آن برنامه ریزی کرده بودند را خاموش کردند و سیلی محکمی به بدخواهان ایران زدند.

وی افزود: بدون شک این خیزش عظیم مردمی در نهم دی ماه سال ۸۸ دارای تبعات مهم ملی و بین المللی بود و مرزهای اعتقادی و ارزشی انقلاب اسلامی ایران را مستحکم‌تر کرد.

ماموستا شیرزادی اظهار کرد: پشتیبانی و پیروی مردم از ولایت‌فقیه بزرگ‌ترین سرمایه نظام است و ملت با بصیرت ایران در سال ۸۸ این مهم را در روز نهم دی ماه به منصه ظهور رساندند.

بصیرت افزایی موجب خنثی کردن دسیسه دشمنان است

ماموستا سید احسن حسینی عضو شورای افتای اهل سنت کردستان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مردم در روز نهم دی ماه نشان دادند که مهمترین نقش را در تمامی صحنه‌های انقلاب ایفا کرده و می‌کنند و به هیچ دشمنی اجازه نمی‌دهند در سرنوشت آنها دخالت کند.

وی افزود: بصیرت انقلابی مردم ایران موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد و بدون شک برای مقابله با فتنه‌های روزافزون دشمنان نیز باید از سلاح بصیرت بهره گرفت.

ماموستا حسینی اظهار داشت: ۹ دی روز تجلی اقتدار ملت ایران بود و باید این روز همواره گرامی داشته شود و دستاوردهای آن برای نسل‌های آینده تبیین شود.

وی افزود: فتنه‌های دشمنان همواره تداوم دارد و باید مردم ما مانند همیشه هوشیار باشند و فریب شعارهای مکارانه و دلسوزانه فتنه گران را در هیچ حوزه‌ای نخوردند.

مردم در تجمع ۹ دی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند

ماموستا اقبال بهمنی مدیر مرکز اسلامی شهرستان سنندج نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دامنه عزت طلبی و استقلال خواهی ملت انقلابی ایران از مرزهای جغرافیایی این سرزمین فراتر رفته و تمامی اقدامات ملت سرفراز ایران الگویی عملی برای ملت‌های آزادی خواه دنیاست.

وی افزود: در سال ۸۸ و پس از فتنه بزرگ مزدوران داخلی شاهد تبلور بصیرت انقلابی ملت ایران بودیم و این حرکت عظیم مردمی موجب خوشنودی دوست داران نظام اسلامی ایران شد.

ماموستا بهمنی خاطرنشان کرد: ملت مسلمان ایران در این روز بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند و شور انقلابی خود را در دهه چهارم انقلاب به جهانیان بازگو کردند.

وی افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ کشور ما ماندگار شده است و گرامیداشت این روز به همه ما بازگو خواهد کرد که دشمنان از هر فرصت و زمانی برای اجرای نقشه‌های شوم خود بهره خواهند گرفت لذا ما باید همواره هوشیاری و بصیرت خود را متناسب با توطئه‌های دشمنان حفظ نمائیم.

حماسه ۹ دی ماه ۸۸ آرزوهای شیطانی فتنه گران داخلی را بر باد داد

ماموستا امین راستی امام جمعه موقت سنندج نیز در این خصوص به خبرنگار مهر اظهار کرد: سرانه فتنه با تکیه بر شیاطین زمان سعی بر پیاده کردن آرزوها و اهداف شیطانی خود بودند اما قدرت ایمان و اراده الهی را که در وجود ملت متدین ایران وجود داشت را نادیده گرفته بودند.

وی افزود: حضور گسترده ملت با بصیرت ایران در روز نهم دی ماه امیدها و آرزوهای فتنه گران و حامیان آنها را بر باد داد و بار دیگر به دشمنان فهماند که ملت ایران بیدارند و اجازه نمی‌دهند هیچ مستکبر ظالمی بر آنان تسلط یابد.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند که در خصوص اهانت به مقدسات دینی و مقام معظم رهبری کوتاه نمی آیند و در برابر هر چیز و هر کسی به نشانه حمایت از این دو ارزش والا به مقابله خواهند پرداخت و روز نهم دی ماه ۸۸ یکی از آن روزهایی است که ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی به میدان آمدند. ‌

کد خبر 5107706

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری حماسه نهم دی ماه 9 دی بصیرت علمای اهل سنت قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار روز نهم دی ماه انقلاب اسلامی ملت ایران امام جمعه دی ماه ۸۸ اهل سنت سال ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یواس‌ای‌تودی، در پی تشدید اعتراضات دانشجویی در دانشگاه کلمبیا علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از غزه، «اریک آدامز» شهردار نیویورک با هشدار به معترضان گفت که «این وضعیت باید همین حالا تمام شود»!

پس از یک روز پرتنش در دانشگاه کلمبیا و تداوم اعتراضات گسترده و بی‌سابقه دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی، ده‌ها تن از نیروهای پلیس با گاز اشک‌آور به ساختمانی که دانشجویان معترض در آن تجمع کرده بودند، یورش برده و اقدام به بازداشت دانشجویان کردند.

پلیس محلی با خودروی زرهی برای ورود به ساختمان «همیلتون» دانشگاه کلمبیا، از یک پل مکانیکی استفاده کرد و از طریق پنجره وارد ساختمان شد. این در حالی بود که تعدادی از دانشجویان معترضان بیرون ساختمان با دستبند تحت‌الحفظ نیروهای پلیس بودند.

دانشجویان معترض شرایط را در ساختمان محل تجمع ملتهب توصیف کرده‌اند. محمد حمیدا، یکی از سازمان‌دهندگان اعتراضات در پیامی به خبرنگار «یواس‌ای تودی» حاضر در محل تنش، گفت که «در خوابگاه گیر افتاده‌ایم!» ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، نیروهای پلیس را با نقاب و کلاه آهنی و باتوم به دست در حال سرکوب دانشجویان نشان می‌دهد!

همزمان با تشدید تنش‌ها، آدامز با صدور هشداری جدی گفت: دانشجویانی که در محوطه دانشگاه چادر زده و تحصن کرده‌اند، باید فوراً محوطه را ترک کنند. او در ادامه به والدین دانشجویان توصیه کرد تا فرزندان خود را مجاب به این کار کنند و مدعی شد که «بازیگران خارجی» اعتراضات حمایت از فلسطین را «هدایت» می‌کنند!

وی بدون اشاره به اعتراضات صلح‌آمیز اخیر در دانشگاه‌های سراسر آمریکا، مدعی شد: روزهاست که گفته‌ام آنچه باید اعتراضات صلح‌آمیز باشد، با دخالت فتنه‌گران بیرونی، منحرف شده است!

شهردار نیویورک که پیش از این، در نیروی پلیس عضویت داشت، خطاب به معترضان افزود: همین حالا از این وضعیت فاصله بگیرید. نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا شرایط از این وخیم‌تر شود. ماجرا باید همین حالا تمام شود!

صدها دانشجوی حامی فلسطین، از چند روز پیش در دانشگاه‌های سراسر آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این باریکه، دست به اعتراض، تحصن و تجمع زده‌اند و با «چفیه» در گوشه‌وکنار محوطه دانشگاه‌ها تجمعات اعترضی برپا کرده و شعارهایی با مضمون «افشا! تحریم!» سر داده‌اند.

الجزیره پیشتر به نقل از رسانه‌های آمریکایی از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف دانشگاه کلمبیا واقع در ایالت نیویورک خبر داده بود. منابع خبری نیز حضور و استقرار گسترده و شدید پلیس در مجاورت دانشگاه کلمبیا را تائید کردند. همچنین گزارش‌هایی در دست است که نشان می‌دهد مدیریت دانشگاه کلمبیا از دانشجویان خواسته است تا برای امنیت خود در اماکن امن پناه بگیرند.

دانشجویان معترض دیروز اعلام کردند که با وجود این تهدیدها، چادرهای اعتراضی را جمع نخواهند کرد مگر آنکه مقامات دانشگاه سه خواسته آنها را برآورده کند: تحریم و عدم سرمایه گذاری در نهادهای صهیونیستی، شفافیت در امور مالی دانشگاه و ابقا و تبرئه اساتید و دانشجویایی که به دلیل شرکت در اعتراضات، اخراج شده‌اند.

کد خبر 6094051

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران