Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:20:28 GMT

پروازهای توریستی ترکیه از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۸۸۹۴

پروازهای توریستی ترکیه از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: مسافران دارای تابعیت ایرانی می‌توانند با مجوز اقامتی یا به صورت توریستی به ترکیه سفر کنند.

همچنین تمامی مسافران بالای دو سال در پروازهای ورودی به ترکیه می‌بایست قبل از پرواز اقدام به انجام آزمایش PCR نمایند و گواهی جواب منفی تست کرونا در محدوده ۷۲ ساعت مانده به پرواز را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است مسافران قبل از پرواز می‌بایست فرم اظهارنامه پیوست را تکمیل و هنگام ورود به ترکیه به کارکنان فرودگاه ارائه کنند.

بر اساس این اطلاعیه، ورود هرگونه بار دستی به صورت چرخدار به داخل کابین پروازی مجاز نبوده و مسافران صرفاً می‌توانند فقط یک کوله‌پشتی و یا یک ساک دستی جهت بار همراه به داخل کابین استفاده کنند.

استفاده از ماسک در طول پرواز و در فرودگاه‌ها الزامی است.

کد خبر 5107805

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران ایر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی هما فرودگاه استانبول پرواز تهران استانبول لایحه بودجه ۱۴۰۰ ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت دلار شاخص کل بورس نهاده های دامی بورس تهران بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت علیرضا رزم حسینی صادرات گاز قیمت یورو اقتصاد چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول