Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست کمیسیون کارگری عنوان کرد: بازگشت به کار کارگران پتروشیمی ایلام باید هر چه سریعتر انجام شود.

 به گزارش برنا از ایلام، دکتر محمد نوذری در جلسه کمیسیون کارگری از پیگیری های استاندار ایلام برای بازگشت به کار کارگران پتروشیمی خبر داد و گفت: آزمون استخدامی تأمین نیروهای واحدهای جدیدالاحداث پتروشیمی در دستور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: با پیگیری های استاندار محترم کارگرانی که در شرکت مجری طرح شیرین سازی میعانات گازی مجتمع پتروشیمی کار می کردند با توجه به اینکه به عنوان پشتیبان شرکت پتروشیمی کار می کردند به فعالیت خود ادامه می دهند.

وی افزود: این شرکت می تواند در بحث گوگردسازی و دیگر فعالیت های مجتمع پتروشیمی محول شده کارگرانی که در گذشته در احداث واحدهای پتروشیمی فعالیت می کردند به کار خود بازگرداند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای برگزاری آزمون استخدامی واحدهای جدیدالاحداث شرکت پتروشیمی خاطر نشان کرد: مقرر شد این آزمون برای تأمین نیروهای واحد های جدید پتروشیمی به زودی برگزار شود و نیروهای لازم از طریق این آزمون انتخاب شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پتروشیمی ایلام کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۸۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر یکشنبه در جریان سفر به شهرستان فسا با بیان اینکه با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس و تعامل با دیگر دستگاه‌ها مشکل این واحد تولیدی حل شده است گفت: واحد کشتارگاه صنعتی جهان‌زرین فسا چهار سال تعطیل بود و این مساله باعث بیکاری عده زیادی شده بود.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و در راستای حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و صنعتی پیگیری رفع تعطیلی این واحد صنعتی را در دستور کار قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل ادامه دارد و با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضائی دادگستری استان فارس در هر هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان فارس و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحدهای صنعتی پیگیری و گره‌ها و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان رفع می‌شود.

وی گفت: بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مواردی است که در بازدیدهای میدانی و هدفمند از واحدهای صنعتی و تولیدی در سراسر استان فارس توسط ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس پیگیری می‌شود.

موسوی در پایان گفت: حل و فصل مشکلات واحد تولیدی کشتارگاه صنعتی طیور «جهان زرین» فسا سبب می‌شود که علاوه بر اشتغال ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم، زمینه فعالیت اقتصادی ۳۰۰ نفر دیگر به صورت غیر مستقیم فراهم شود.

کد خبر 6097673

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار ایلام همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • کارگران پیمانکاریِ پتروشیمی چوار همچنان در انتظارِ مزد عادلانه/ آیتم‌های مزدی حذف شد!
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان