Web Analytics Made Easy - Statcounter

آکادمی ملی المپیک پیرو برنامه‌های توسعه ارزش‌های المپیک میان جامعه ورزش کشور، پس از درخواست فدراسیون کونگ‌فو هنرهای رزمی کارگاه آموزشی را ویژه این فدراسیون برگزار کرد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، پیرو درخواست فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، بخش توسعه ارزش های آکادمی ملی المپیک (OVEP) کارگاه آموزشی غیرحضوری را با موضوع آشنایی با ساختار و ارزش های المپیک ویژه مربیان و ورزشکاران فدراسیون مذکور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناهید کریمی مدیر پژوهش و مسئول توسعه ارزش ها در آکادمی ملی المپیک و آقای دکتر جمشید جلیلوند، از فارغ التحصیلان دوره های تخصصی ارزش های المپیک آکادمی و استاد دانشگاه فرهنگیان مدرسان این دوره را تشکیل دادند که با طرح مباحث تئوری، نمایش فیلم و پرسش و پاسخ کارگاه مذکور را هدایت کردند.

بخش توسعه ارزش های المپیک آکادمی ملی المپیک تلاش می کند ضمن توسعه برنامه های این بخش در میان جامعه ورزش، معلمان، دانشجویان و دانش آموزان، برنامه های ویژه ای نیز برای متقاضیان و علاقمندان به این مبحث داشته باشد.  امکانات نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای برگزاری این کارگاه غیرحضوری بر عهده فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کونگ فو آکادمی ملی المپیک فدراسیون کونگ فو ارزش های المپیک هنرهای رزمی توسعه ارزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی