Web Analytics Made Easy - Statcounter

هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است .

هتل بزرگ ارم در زمینى به مساحت 50.000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بناء 43000 مترمربع احداث گردیده است .

از ویژگى هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتل بزرگ ارم دارای 210 اطاق،30 رویال وپرزیدنت سوئیت در ساختمان اصلی و140 سوئیت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کلیه امکانات مراکز و فروشگاههای تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی،رستوران گردان ، رستوران سنتی ، فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر 50 و 400 نفره و یک سالن کنفرانس 40 نفره است. گالری و سالن چند منظوره ، کلوپ ورزشی وتفریحی از دیگر امکانات هتل بزرگ ارم می باشد. ساخت پلکانی هتل بزرگ ارم باعث گردیده که 70 درصد اتاق های آن روبه دریا باشد واتاق های روبه جزیره نیز به خاطر اشراف کامل بر جزیره کیش و زیبائیهای بی نظیر آن، ارزشی برابر اتاق های روبه دریا دارد . سوئیت آپارتمان های محوطه با توجه به اینکه در میان باغی از نخلستان و گل وگیاه و فضای سبز واقع گردیده، مورد علاقه مسافران بخصوص خانواده ها بوده و خانواده ها با اقامت در آن احساس آرامش بیشتری می نمایند.

مجموعه تخت هاى ثابت و سوئیت آپارتمان هاى این هتل 824 تخت و تمام اتاقها و سوئیتها ظرفیت یک تختخواب اضافى (extrabed) را دارند که در کل با 1154 تختخواب قابل بهره بردارى مى باشد و اتاقهای هتل در 2 قسمت از هتل تعبیه شده است. اتاقهای داخل ساختمان هتل و سوئیتهای درون محوطه.

هدف ما رضایت میهمانان خواهان آرامش و استراحت در جزیره زیبای کیش می باشد. پرسنل هتل بزرگ ارم کیش با تلاش و کار شبانه روزی خود سعی می نمایند با توجه کامل به حقوق میهمانان انجام وظیفه نمایند. مدیریت هتل بزرگ ارم کیش در این راه احتیاج به راهنمایی شما میهمانان گرامی دارد و قطعا بیان نظرات توسط شما می تواند چراغ راه توسعه وبرنامه های وسیع تر و بهتر این مجموعه بزرگ باشد.

 شماره تماس رزرواسیون مرکزی هتل دفتر تهران 0216416

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خلیج فارس هتل کیش ارم هتل بزرگ ارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است

به گزارش همشهری آنلاین؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۰ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود و امروز - شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳- نیز شاخص آلودگی هوا روی عدد ۶۷ است و کیفیت هوای پایتخت همچنان در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۱۷ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند و ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ با شاخص ۳۰ تنها ایستگاهی است که وضعیت پاک (سبز) در آن ثبت شده است.

این در حالی است که در ۴ ایستگاه یعنی شادآباد منطقه ۱۸، شهرداری منطقه ۱۹، پارک سلامت منطقه ۱۷ و پاسداران منطقه ۳) وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شده و عدد شاخص در هیچ ایستگاهی وضعیت ناسالم برای همه (قرمز) را نشان نمی‌دهد.

لازم به ذکر است که از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول، در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال ۱۴۰۲ ، ۶ روز هوای پاک ، ۳۱ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

کد خبر 847377 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها آلودگی هوا آب و هوا - ایران تهران شركت كنترل كيفيت هواى تهران

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • (تصاویر) بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است