Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکو قصد جدایی از رئال مادرید را دارد.

ایسکو هافبک اسپانیایی رئال مادرید قصد دارد، باری دیگر زیر نظر جولین لوپتگی به فوتبالش ادامه دهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.اس، ایسکو که در رئال مادرید کاملا نیمکت نشین شده است، تصمیمش را گرفته و قصد جدایی از کهکشانی ها را دارد. او در نظر دارد که به سویا برود تا دوباره زیر نظر جولین لوپتگی قرار بگیرد اما زیدان اجازه خروج در ژانویه را به او نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جولین لوپتگی، مربی ای است که به خوبی از ایسکو بازی می گرفت و همیشه از هافبک 28 ساله حمایت کرده بود؛ حضور لوپتگی در سویا باعث شد تا ایسکو این تصمیم را بگیرد. لوپتگی چه در تیم ملی اسپانیا و چه در رئال مادرید، حضور ایسکو را در ترکیبش ضروری می دانست و زیر نظر او، ارزش او به 90 میلیون یورو در سایت ترنسفر مارکت رسید. 

در حال حاضر، زیدان اعتمادش به ایسکو را از دست داده است و در این فصل، تنها 3 بار در ترکیب آغازین رئال مادرید حضور داشته است. در حال حاضر ارزش او، 20 میلیون یورو تخمین زده شده است. ایسکو علاقه به جدایی در همین نقل و انتقالات زمستانی دارد اما با وجود مصدومیت ها در این فصل، زیدان اجازه خروج به او را نمی دهد. او تا پایان سال 2022 با رئال مادرید قرارداد دارد و در تابستان، به نظر می رسد که کهکشانی ها برای فروشش 15 الی 20 میلیون یورو می خواهند. 

همچنین بخوانید: 

زیدان: قبول دارم که فرصت چندانی در اختیار ایسکو قرار نداده ام؛ احترام زیادی برای آتالانتا قائل هستیم

هیچ پیشنهادی برای جذب ایسکو وجود ندارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید