Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدها متان» در همدان خبر داد و گفت: این دوره از مسابقه با هدف شناسایی فعالان و نخبگان قرآنی و ایجاد بستر رقابت سالم برای علاقمندان این حوزه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حمیدرضا ناهیدی‌فرد سه‌شنبه ۹ دی‌ماه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی، هنری انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اهداف ایجاد طرح ملی ایران قوی است و این طرح در سامانه بچه‌های مسجد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با اشار به اجرای طرح ملی ایران قوی مطرح کرد: امسال دومین سال رویداد ملی فهما در قالب طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب طرح‌ریزی شده است و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی به صورت مجازی و در سامانه بچه‌های مسجد در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق طرح‌ریزی و بارگذاری شده است، ادامه داد: شبستان‌های هنر، فرهنگ و نوآوری سه شبستان طرح ملی ایران قوی هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود: شبستان فرهنگ شامل رواق نور در حوزه ثبت فعالیت های قرآنی پیش‌بینی شده و مسابقات قرآنی مدها متان، دوره آموزشی هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی و مسابقات تفسیر شامل جزء ۷ و ۸ قرآن کریم است.

ناهیدی‌فرد ادامه داد: رواق کتاب، رواق رسانه، رواق نمایش، رواق ترنج، رواق دانش، رواق قلم، رواق همدلی، رواق فن‌آوری، رواق سرود و رواق فیلم از دیگر رواق‌های معرفی شده در سامانه بچه‌های مسجد است همچنین علاقمندان تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد اقدام و آثار خود را بارگذاری کنند.

وی اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی توزیع سومین مرحله گوشت قربانی با همکاری برنامه سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه(س) در قالب ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، پویش سراسری نسل سلیمانی در بخش‌های مختلف با امضای الکترونیک فرماندهان جبهه مقاومت و انتخاب محبوب‌ترین جمله شهید سلیمانی از برنامه‌های تدارک دیده شده است.

ناهیدی‌فرد در پایان با اشاره به اینکه روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با ولایت و روز پرافتخار ایران اسلامی است، یادآور شد: ویروس کرونا باعث تغییراتی در سبک زندگی افراد شد و باعث شده است بسیاری از حوزه‌های آموزشی و فرهنگی به بستر فضای مجازی منتقل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره قرآنی مدهامتان کانونهای فرهنگی هنری مساجد گام دوم انقلاب شهید سلیمانی حماسه 9 دی سامانه بچه های مسجد طرح ملی ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی