Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم مرادی بیناباج روز سه‌شنبه در جمع رزمندگان دفاع مقدس هرمزگان در مرکز جهادِ فرهنگی حماسه ثارالله این استان با اشاره به روحیه جهادی شهید سلیمانی افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مکتب انقلاب رشد و تربیت یافت و پس از سال‌ها خدمت مخلصانه به اسلام و انقلاب در جبهه نبرد حق علیه باطل جاودانه شد.

وی ادامه داد: فرهنگ شهید سلیمانی در جامعه شکل گرفته و موسسه حماسه ثارالله در کشور یکی از مراکز پیشرو و فعال در معرفی مکتب این شهید والامقام به جامعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهبری استان‌های حوزه هنری افزود: فعالیت جهادی در هر عرصه‌ای می تواند شکل بگیرد و یکی از این عرصه‌ها که امروز خیلی نیاز به کار دارد، موضوعات فرهنگی به ویژه دفاع مقدس است.

بیناباج اضافه کرد: حوزه هنری به عنوان یک نهاد برخواسته از انقلاب اسلامی، وظیفه دارد با شناسایی رزمندگان دفاع مقدس و مصاحبه و گفتگو با آنها به یک آرشیو کامل از اسناد و رویدادهای جنگ تحمیلی دست یابد.

انوشیروان پیش دار، رییس حوزه هنری هرمزگان نیز گفت: ملت رشید ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی به تمام دنیا نشان داد که پرورش یافتگان مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند، لذا در جهت پاسداشت مقام و منزلت و مجاهدت رزمندگان امروز بایستی با تمام توان در خدمت این عزیزان باشیم .

مرکز جهاد فرهنگی حماسه ثارالله ایده گذاری و تاسیس آن در کشور از ابتکارات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.  این مرکز در سال ۱۳۹۰ برای حفظ و احیای فرهنگ جهاد و شهادت و وقایعی که در  هشت سال دفاع مقدس رخ داده تشکیل شده است.

برچسب‌ها جنگ تحمیلی دفاع مقدس مقام معظم رهبری هرمزگان حوزه هنری بندرعباس قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی دفاع مقدس مقام معظم رهبری هرمزگان حوزه هنری بندرعباس قاسم سلیمانی اخبار کنکور قاسم سلیمانی حوزه هنری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز