Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@22:02:05 GMT

سلطان دلار ایران چه رازی داشت؟! + فیلم گفتگو

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۹۹۸۶۹

سلطان دلار ایران چه رازی داشت؟! + فیلم گفتگو

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا،  اواخر آذرماه با به دست آمدن ردپایی از سلطان دلار ایران پلیس توانست 3 گردانندگان باند دلارهای جعلی  در دو عملیات غافلگیرانه با73 هزار دلار جعلی بازداشت شدند.

سلطان دلار مردی به نام  "صابر " در غرب ایران بود که وی نیز بازداشت شد  و پلیس با انباری پر از دلار و ارزهای دیگر که همگی جعلی بودند مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشور آمریکا که دلار چاپ می شود دلارها را داخل صندوق هایی می گذارند که یک کپسول در این صندوق ها وجود دارد و در صورت زدن رمز اشتباه برای بازکردن صندوق ها کپسول ها منفجر شده و دلارها سیاه می شود که این باند به بهانه اینکه می توانند این دلارها را به حالت اول بازگردانند در خرید و فروش این دلارهای سیاه نیز فعالیت داشته و دست به کلاهبرداری می زدند.

اعضای این باند سندهای تک برگی چند خانه و زمین را نیز جعل کرده بودند که قبل از اقدامات مجرمانه خود برای کلاهبرداری دستگیر شدند.

صابر سلطان دلار

صابر رییس این باند که در شهرهای شمالی غربی کشور دستگیر شده است به خبرنگار رکنا گفت: این دلارهای جعلی را خرید و فروش می کردم و به خاطر واسطه گری نزدیک به یک میلیون تومان سود می کردم.

این متهم در خصوص اینکه دستگاه جعل اسکناس و پول شمار در خانه اش کشف شده افزود: دستگاه پول شمار در همه مغازه ها وجود دارد و من هم در خانه ام دارم و هیچ جرمی برای آن نیست.

صابر ادامه داد: من نمی دانم با این دلارهای جعلی چه کاری می کنند و در تمام دنیا و ایران نیز این دلارهای جعلی خرید و فروش می شود.

دیگر اعضای این باند نیز که همگی صابر را رییس باند معرفی می کنند در اعترافاتشان ادعا کردند که مشتریان خرید دلارها را به صابر معرفی می کردند و به خاطر پولی که از صابر می گرفتیم دست به این کار می زدیم.

بنا بر این گزارش، سلطان دلار ایران برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سلطان دلار دلار کلاهبرداری سلطان دلار پلیس آگاهی تهران اخبار حوادث ارز دلار تهران جعل سلطان دلار جعلی سلطان دلار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس قتل اینستاگرام فیلم ایران فضای مجازی قیمت کرونا قاتل احتمال دلارهای جعلی سلطان دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود