Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سیدیدالله شیرمردی روز سه‌شنبه به مناسبت آیین یازدهمین سالروز حماسه عظیم ۹ دی و گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با رهبری در صحن حرم مطهر حضرت علی ابن مهزیار اهوازی(ع) افزود: فتنه ۱۳۸۸ که کشور را با خسارات زیادی رو به رو کرد با حضور بی نظیر مردم در۹ دی سرکوب شد و فتنه گران را منزوی و از صحنه خارج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ دشمنان به صورت علنی و آشکار از فتنه گران داخلی حمایت کردند افزود: فشار جبهه استکبار جهانی و صهیونیستی در جریان فتنه ۸۸ به کشور و انقلاب اسلامی برای به بن بست کشاندن کشور تا آن زمان بی‌سابقه بود و چنانچه مردم بساط فتنه گران که چهره تزویر آنان با آتش زدن خیمه های عزاداری امام حسین (ع) کاملا" آشکار شده بود جمع نمی کردند کشور در سیلاب توطئه‌ها و فشارهای سنگین دشمن به شدت آسیب می دید.
معاون بررسی و پیشگیری دادستان ویژه قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان پس از مهار فتنه و فتنه گران و حضور مردم در حماسه ۹ دی،تحریم‌ها را تشدید کردند افزود: فتنه ۸۸ ،دشمن را امیدوار کرد که فشارها را ادامه دهد تا ملت ایران با عوامل بی بصیرت داخلی به زانو در آورد ولی توفیق پیدا نکرد.
حجت الاسلام شیرمردی با بیان اینکه حماسه ۹ دی برای ملت ایران درس آموز بود افزود:۹ دی نشان داد مردم بابصیرت ایران فتنه و فتنه گران را خوب می شناسند وغبار فتنه ، قادر نیست حرکت ملت ایران را در مسیر اشتباه قرار دهد.
وی با بیان اینکه چشم فتنه در حماسه ۹ دی کور شد و تهدید فتنه به فرصتی برای بالندگی بیشتر انقلاب اسلامی و راه امام تبدیل شد بیان کرد:حماسه ۹ دی نشان داد ملت ایران زنده است و فشارها و تحریم ها آن را قوی می‌کند.
شیرمردی بی بصیرتی برخی افراد تصمیم گیر و گرایش به غرب را یکی از آفات انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود:بی بصیرت‌ها و غرب زده ها در طول انقلاب اسلامی حرکت توفنده کشور به سمت پیشرفت را ۱۰۰ سال کند کرد.
وی گفت: در حالی که دشمن پیش از فتنه ۸۸ دریافته بود که نمیتواند انقلاب اسلامی را مهار کند و در صدد عقب نشینی بود با شکل گیری فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری ، به یکباره امیدهایش زنده شد و اهداف خباثت آمیزش را به مدد عوامل خودفروخته داخلی اش ادامه داد.


تجلیل از شهید قاسم سلیمانی
معاون بررسی و پیشگیری دادستان ویژه قوه قضاییه در این آیین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید عزیز عمربرکتش را خالصانه در خدمت کشور و انقلاب اسلامی و دفاع از ملت های مسلمان منطقه صرف و عاقبت به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا بود دست یافت.
وی گفت:اگرشهید سلیمانی نبود خاورمیانه جدید به گونه ای که امریکا و غرب می‌خواست شکل می گرفت و جبهه مقاومت تضعیف و در نهایت محو می‌شد و رژیم صهیونیستی نفس راحتی می‌کشید.
شیرمردی چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده دانشمند برجسته دفاعی و هسته‌ای کشور را گرامی داشت.
در این مراسم که از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان و با رعایت شیوه نامه بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد شرکت کنندگان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عزاداری و سوگواری پرداختند.

به گزارش ایرنا مردم اهواز هفتم دی ماه ۱۳۸۸ یعنی ۲ روز از قبل از حماسه ۹ دی با برپایی راهپیمایی حماسی ضمن محکوم کردن اقدام های آشوب گرانه فتنه گران ، بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اهواز قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اهواز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اهواز قاسم سلیمانی اخبار کنکور انقلاب اسلامی حماسه ۹ دی ملت ایران فتنه گران فتنه ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۹۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی ۶۰ واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده سپاه استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی مراسم کلنگ‌زنی 60 واحد مسکن مددجویی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار محمد زهرایی مسئول بسیج سازندگی کشور و سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این آیین، اظهار داشت: برخی از عشایر توانسته‌اند با اراده‌های آهنین خود، بر طبیعت سهمگین زاگرس غلبه کنند، در طول سالیانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید مسیرهای اصلی کشور از دل زاگرس عبور کرد که امروز این جاده‌های ارتباطی با تراز بالا در خدمت مردم است.

وی مطرح کرد: برخی از مناطق فرعی در زاگرس وجود دارد که دچار مشکلات عدیده‌ای هستند و از آنجایی که جاده‌های مناسبی ندارند یا بعضاً فاقد جاده مناسب هستند، سایر امکانات هم کمتر به این مناطق رسیده است. با هم‌افزایی سپاه و بسیج و دستگاه‌های خدمتگزار تلاش بر این است که بسته‌ای از خدمات به این مردم ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: روستای دهدلی واقع در مرز استان چهارمحال و بختیاری و خوزستان از جمله مناطق هدف برای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص جامعه عشایری است. امروز این منطقه به خوبی بررسی می‌شود تا بتوان قابلیت‌های جاده این روستا را افزایش داد.

سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب العبور بودن راه دسترسی روستای دهدلی احداث راه مناسب از مهمترین راهبردهای بسیج سازندگی است. ایجاد واحدهای خورشیدی خانگی با نصب صفحات خورشیدی با 5 کیلووات، در کل این روستا برای هر خانواده‌ای تامین می‌شود. گروه جهادگران عاشورایی هم اینجا در خدمت مردم هستند و خدمات را برای مردم انجام می‌دهند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد