Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملکپور روز سه‌شنبه در آیین آغاز به کار این طرح افزود: این طرح با هدف ارتقاء عزت نفس، توانمندسازی رفتاری ارتباطی و فرهنگی مددجویان، پذیرش مسئولیت اجتماعی در بین مخاطبان، افزایش حضور در عرصه‌های اجتماعی و مشارکت در فعالیت‌های جمعی و ایجاد انگیزه  در زمینه امداد و کمک‌های اولیه اجرایی می‌شود.

به گفته وی، در این طرح مددجویان در ۲ بخش تئوری و عملی شیوه‌های مواجه با بحران‌ها و بلایای طبیعی را توسط مربیان هلال احمر آموزش می‌بینند تا در زمان بروز حوادث جان خود و دیگران را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکپور اظهارداشت: در مرحله نخست اجرای این طرح ۵۲ مددجوی زیرپوشش این نهاد در ۹ خانه هلال ۷۰ ساعت آموزش‌های امداد و نجات را می‌بینند.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۶ هزار دانشجو و دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد هستند که با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری آنلاین کلاس‌های درسی، نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به دستگاه تجهیزات الکترونیکی یک اولویت است و تاکنون با مشارکت خیران و نیکوکاران ۶۰۰ دستگاه تبلت، گوشی هوشمند و لپ‌تاپ تهیه و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

معاون امور جوانان هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۶ هزار و ۹۷۸ نفر داوطلب و ۲۴۵ نفر عضو جمعیت هلال احمر استان هستند افزود: چهار هزار و ۵۲۴ نفر مرد و ۲ هزار و ۱۹۹نفر زن هستند.

محمدرضا عرب از فعال شدن ۴۰ خانه هلال در مناطق محروم و روستایی استان خبر داد و گفت: با فعال شدن این خانه‌های هلال آموزش خود امدادی جوامع محلی افزایش پیدا می‌کند تا در مواقع بحران نخستین گروه‌های امداد رسان باشند.

وی به اجرای طرح هر خانواده یک امدادگر به عنوان سیاست این جمعیت اشاره کرد و گفت: با محقق شدن این امر میزان خسارت در مواقع بحران کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی سازمان امداد و نجات هلال احمر چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: در این نشست که در سالن جلسات شرکت توزیع برق برگزار شد، اعتبار لازم برای اجرای این طرح به میزان ۵ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شد.
حیدری افزود: این تفاهم نامه مربوط به ایجاد زیرساخت‌های برق در سایت‌های نهضت ملی مسکن است که تاکنون تأمین زمین شده است.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • عرصه مناسبی برای دفع پسماند در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری