Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عیسی بزمانی ظهر امروز در مراسم محوری ۹ دی که در مسجد جامع «آل الرسول» ایرانشهر با حضور اقشار مختلف، مدیران، مسئولین، ائمه جمعه و علمای تشییع و تسنن، فرماندهان نظامی، انتظامی و سپاه برگزار شد، با گرامیداشت این ایام اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت مردم ایران در برابر برنامه‌های شوم دشمن بود که اسلام ناب محمدی بارها به ما حرکت در این مسیر را تاکید کرده است که از مسیر روشن و راه درست در زندگی و جامعه غافل نشویم چون دشمن همیشه برای ضربه زدن به ما آماده به کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احساس امنیت نباید باعث غفلت ما از توطئه و برنامه‌های دشمن شود چون هر زمان و مکان که مردم آگاه، بصیر و با شناخت از مسیر بودند گرفتار مشکلات و چالش‌ها نشدند و همیشه در فتنه‌ها اهل بصیرت با مدیریت و آگاهی مسیر درست را انتخاب می‌کنند.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از چهار دهه که از عمر آن می‌گذرد با انواع مختلف فتنه‌ها و دشمنی‌های غرب مواجه شده اما توانسته با مدیریت عالی رهبر فرزانه انقلاب و هوشیاری و ثابت قدم ماندن مردم در راه حق طراحی‌های دشمن را نقشه بر آب کند.

وی بیان کرد: در دهه ۶۰ که ابتدای عمر انقلاب بود ما با فتنه‌های مختلفی درگیر بودیم که قصد و نیت آنها ایجاد ۲ قطبی در کشور برای به انزوا کشاندن انقلاب، نیروهای مؤمن و متعهد و زمینه سازی فضای کافی برای کشاندن مردم به کف خیابان در راستای آشوب و شورش علیه نظام و انقلاب بود.

حجت الاسلام بزمانی گفت: این طراحی و برنامه دشمن که یک فتنه در ابتدای مسیر انقلاب بود با مدیریت امام راحل (ره) خنثی شد هر چند به نظام ما آسیب‌هایی وارد کردند اما در نهایت دشمن شکست خورد.

وی بیان کرد: در دهه دوم انقلاب فتنه سال ۷۸ توسط افرادی که دل در گرو غرب داده و از انقلاب و جنگ تحمیلی خسته بودند با طراحی قبلی دشمن به وسط میدان نبرد آمدند.

امام جمعه ایرانشهر اذعان داشت: فتنه ۷۸ از قتل‌های زنجیره‌ای تا قانون مطبوعات کلید خورد و عنوان روزنامه‌های آن زمان به گونه‌ای بود که قصد آنها جریحه دار کردن احساسات و ایجاد جو روانی شدید مردم علیه انقلاب برای ایجاد آشوب، رعب و وحشت در کشور بود.

وی اظهار کرد: حضور هوشمندانه مردم در ۲۳ تیر سال ۷۸ باعث جمع شدن بساط فتنه شد تا این خواب آشفته آمریکا که می‌خواست بر مردم حکومت کند از بین رفت.

حجت الاسلام بزمانی افزود: در سال ۸۸ فتنه‌ای را داریم که به بهانه انتخابات از ماه‌ها قبل دشمن با ایجاد کمیته صیانت از آرا و تشویش اذهان عمومی و استفاده از رسانه‌های معاند ماهواره‌ای شروع کرد اما با مدیریت عالی رهبر انقلاب و برخورد هوشمندانه و بصیر مردم که در ۹ دی جریان پیوند امت با ولایت شکل گرفت، خنثی و نابود شد.

وی تاکید کرد: هدایت و مدیریت رهبر فرزانه و حکیمانه انقلاب که مانند آن در امت اسلامی پیدا نمی‌شود باعث اقتدار نظام و انقلاب و بسیار حائز اهمیت است چون عدم یک رهبر مقتدر باعث سرکوب شدن انقلاب‌های نوپا منطقه شده بود.

وی با اشاره به دهه چهارم انقلاب بیان کرد: در دهه چهارم انقلاب دشمن از طریق برنامه‌های اقتصادی سعی در تخریب نظام دارد اما ما می‌توانیم با قابلیت‌ها، امید و روحیه جهادی مانع این فتنه از پیش طراحی شده آنها باشیم.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: با وجود این چالش‌ها و مشکلات کشور ما جزو ۲۰ کشور در زمینه فراهم بودن شرایط خوب اقتصادی در دنیا است که با بهره گیری صحیح از آن و استفاده از نیروهای جوان و پای کار می‌توانیم به رشد و تعالی دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: در کنار ولی بودن و حفظ نظام از واجبات برای ما است و اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنیم شاهد اقتدار کشور خواهیم بود و با وحدت، همدلی و انسجام می‌توانیم راه انقلاب را به مقصود نهایی برسانیم و زمینه ساز تشکیل تمدن اسلامی باشیم.

علی شعبانی؛ سرپرست فرمانداری ایرانشهر نیز در این مراسم با گرامیداشت این ایام اظهار کرد: معیار ما در تمام شرایط و عرصه‌ها مردم و ارزش‌های آنها بوده است و بدون توجه به نگاه و سلیقه خاصی باید انقلاب اسلامی را حفظ و به سرانجام برسانیم.

وی افزود: مردم ما انقلاب کردن و جمهوری اسلامی تشکیل دادند و این یعنی باید به خواسته اصلی مردم توجه کنیم و اجازه ندهیم کسی در امور ما دخالت کند.

شعبانی بیان کرد: خدمتگزاران به نظام در رأس امور همه توجهشان ایجاد فضای آرام و مثبت برای مردم در جامعه است تا رفاه و آسایش آنها فراهم شود اما این مسئله مستلزم توجه همه مدیران در همه سطوح است.

کد خبر 5107821

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سیستان و بلوچستان ایرانشهر 9 دی قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز بارش برف آمار کرونا کرمانشاه گرگان بوشهر ایام فاطمیه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا بصیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: حضور غرور انگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامی در انتخابات یازدهم اسفندماه سال گذشته، با وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها، برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود که ان‌شاءالله در 21 اردیبهشت ماه و در مرحله دوم انتخابات با حضور پرشور مردم تکمیل خواهد شد.

بنابر گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر مبنای ادای تکلیف و انجام وظیفه، تلاش نمود تا با لحاظ نمودن شاخص‌های گفتمان انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات و ویژگی‌های یک نماینده اصلح در مجلس شورای اسلامی نسبت به معرفی نامزدهای اصلح به مردم شریف اقدام نماید.

سخنگوی جبهه پایداری افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی مفتخر است با درک صحیح از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب که در خطبه نماز عید سعید فطر در فروردین ماه سال جاری نیز به صورت علنی بر آن تأکید کردند و توفیق ملت ایران را در توحید کلمه دانستند و همه فعالان سیاسی_اجتماعی را توصیه به عدم ایجاد دودستگی‌های جعلی کردند، در مسیر حفظ وحدت میان نیروهای انقلاب با اعتقاد کامل گام بردارد و در همین راستا در مرحله دوم از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز لیست نهایی جبهه انقلاب از سوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس جمع بندی و مورد توافق قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، افزود: آنچه از منظومه فکری امامین انقلاب بر می‌آید، این است که در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها مهم است و صرف وابستگی به حزب و گروه و یا قبیله سیاسی نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.

متقی‌فر در پایان اسامی نامزدهای لیست نهایی جبهه انقلاب که مورد حمایت مشترک جبهه پایداری انقلاب اسلامی و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستند را به این شرح اعلام کرد:

1- علیرضا سلیمی

2- غلامحسین رضوانی

3- محمد سراج

4- زهره سادات لاجوردی

5- زهره طبیب‌زاده

6- فاطمه قاسم پور

7- مجتبی زارعی

8- حسین صمصامی

9- حسین نجابت

10- محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

11- علی اصغر پورمحمدی

12- حسن خجسته باقرزاده

13- مهدی شریفیان

14- مهدی عسگری

15- عبدالحسین روح الامینی

16- سعید آجرلو

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902120

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است