Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت و در آستانه سالگرد شهادت سردار " حاج قاسم سلیمانی " از پوستر سوگواره استانی " سردار دلها " و دو عنوان کتاب موضوعی رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان؛احمدحسین فتایی  در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران ستادی اداره کل برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه و تبریک روز نهم دی ماه، گفت: فراخوان این سوگواره همزمان با هفته دفاع مقدس منتشر و اطلاع رسانی شد که پس از پایان آخرین مهلت ارسال آثار، ۲۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  لرستان تصریح کرد: سوگواره استانی " سردار دلها " در بخش های سرود، مقاله، دلنوشته، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، نماهنگ، شعر، موشن گرافیک و موسیقی برگزار شد و برگزیدگان آن در مراسم اختتامیه که پانزدهم دی ماه خواهد بود، معرفی می شوند.

او ادامه داد: لرستان در آینده نزدیک میزبان کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان خواهد بود و برگزاری اینگونه برنامه های فرهنگی و هنری، ضمن ترویج و تبیین ابعاد مختلف فرهنگ مقاوت، ایثار و شهادت، مقدمه ای برای اجرای موفق این کنگره ملی است که مسئولیت کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش آن را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر عهده دارد.  

 در ادامه ی این مراسم از دو عنوان کتاب " خُلق سلیمانی " نوشته حجت الاسلام والمسلمین رمضان تیموری و " سردار و همرزمانش " نوشته سید عبدالکریم سیف السادات " رونمایی و از نویسندگان و ناشران آن تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی خرم آباد سردار دلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)

به مناسبت شهادت امام صادق(ع) اجتماع مهاجرین افغانستانی مقیم مشهدمقدس با حضور مسئولین دولتی جمهوری اسلامی ایران در حسینیه هراتی ها برگزار گردید.

در این مراسم فرهاد روحانی، فعال فرهنگی و بلوکیان؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین سازمان ملی مهاجرت جمهوری اسلامی ایران پیرامون شخصیت امام صادق(ع)، اوضاع و احوال فلسطین و طرح و برنامه ریزی برای مهاجرین افغانستانی مقیم به ایراد سخن پرداختند.

بعد از این مراسم، عاشقان اهل بیت جهت عرض تسلیت محضر امام رضا(ع) رهسپار حرم مطهر رضوی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • غیرمترقبه‌ترین اتفاق سال ؛ تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان