Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شیوخ و سران عشایر در کنترل بیماری کرونا همراهی بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، امید صبری پور امروز در نشست با شیوخ و سران عشایر شادگان اظهار کرد: بزرگان عشایر و سران طوایف در شهرستان در رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به ویژه مقابله با کرونا در مقطع کنونی نقش مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به حماسه‌آفرینی سران قبایل و عشایر در صحنه‌های گوناگون انقلاب از جنگ تحمیلی تا کنون، گفت: همکاری سران طوایف و قبایل، زمینه‌ساز امنیت پایدار در جامعه خواهد شد و نقش شیوخ و سران طوایف و قبایل در برقراری نظم و امنیت انکار ناپذیر است.

سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به موقعیت مهم سران و بزرگان عشایر، از آنان خواست ضمن توجه به حل و فصل اختلافات و صلح و سازش نسبت به اصلاح فرهنگ جامعه و حذف رسوم غلط، تلاش مضاعفی داشته باشند.

صبری پور در پایان با تاکید بر اینکه شیوخ و سران عشایر در امنیت منطقه و شهرستان مشارکت جدی داشته باشند، اضافه کرد: در راستای تامین امنیت منطقه و شهرستان باید از ظرفیت‌های حداکثری عشایر بیشترین استفاده را در ارتقای سطح امنیت داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عشایر امنیت فرمانداری شادگان برنا خوزستان کرونا ویروس شیوخ طوایف رسوم غلط شیوخ و سران عشایر داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • کاخ سفید : پاتریوت اضافی برای ارسال به اوکراین نداریم!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد