Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@21:33:52 GMT

مهدی قائدی مانکن شد!

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۰۵۰۹

مهدی قائدی مانکن شد!

مهدی قائدی وارد عرصه مدلینگ شد

مهدی قائدی با انتشار یک پست اینستاگرامی ورودش به عرصه مدلینگ را تایید کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی قائدی پستی اینستاگرامی را منتشر کرد. مهدی قائدی تصاویر زیر را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است:

مهدی قائدی تا این جای فصل تنها یک پاس گل را ثبت کرده است و خیلی شرایط خوبی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی فصل گذشته با دوری از حواشی و تمرکز روی تمرین، تبدیل به ستاره استقلال شد. کارشناسان استراماچونی را عامل پیشرفت محسوس این بازیکن می دانستند. باشوی آبی ها بعد از رفتن استرا هم یکی از مهره های کلیدی فرهاد مجیدی بود. عملکرد او در بازی های انتخابی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2020 و گل دیدنی اش به الریان باعث شد حتی مشتری خارجی چند میلیون دلاری داشته باشد.

این روز ها که شرکت های تولید پوشاک داخلی به استفاده از چهره های سرشناس ورزش به عنوان سفیر، مانکن و مدل تبلیغاتی علاقه مند شده اند، بعد از ورود پر سروصدای حسن تفتیان، سریع ترین ورزشکار ایرانی به عرصه مدلینگ، حالا نوبت به رونمایی از مهدی قائدی در نقش مانکن و مدل تبلیغاتی می رسد.

در تمام دنیا این کار میان ورزشکاران مرسوم است البته عده ای از ستاره های ورزشی ترجیح می دهند پوشاکی با برند خودشان به بازار عرضه کنند اما در ایران معمولا فوتبالیست ها مدل تبلیغاتی برند های داخلی می شوند. از نیکبخت و علی انصاریان که همزمان برای یک پوشاک جین در ایران تبلیغ می کردند تا استیلی و پیروانی که مدتی حضور در عرصه پوشاک را تجربه کردند، چهره های فوتبالی همیشه خوراک خوبی برای صنعت تبلیغات بودند. حتما بیلبوردهای مهدوی کیا در حال تبلیغ ماست، کریم باقری بدون لبخند در حال تبلیغ خمیر دندان، مهدی رحمتی در حال تبلیغ بستنی، جواد نکونام در حال تبلیغ روغن موتور، ابراهیم میرزاپور در حال تبلیغ کولر و ... را به خاطر دارید.  همین چند هفته پیش شجاع خلیل زاده به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش با پرسپولیس از روی بیلبورد های یک شرکت فعال در عرصه ساخت و ساز پایین کشیده شد و جای خود را به علی کریمی داد. حالا آیا قرار است بیلبورد های مهدی قائدی در سطح شهر دیده شود؟

 

بیشتر بخوانید:

بیلبوردهای شجاع خلیل زاده از سطح شهر جمع شد / علی کریمی جانشین مدافع مغضوب پرسپولیس!

حسن تفتیان در طرفداری: حال می کنم به من می گویند سریع ترین مرد ایران | من هیچ مرزی ندارم!

صمد مرفاوی تست کرونا داد

سعید آذری: شکایت ما به CAS جناحی نیست!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حال تبلیغ مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ملی طوبی در تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی هدف از برگزاری طرح ملی طوبی را تشکیل تیم‌هایی برشمرد که به صورت عالمانه، هنرمندانه و با روش‌های تهییجی، تبلیغی و ترویجی مناسب به مسئله حجاب و زیست عفیفانه به خصوص در میان جوانان می پردازند.

بلاغی افزود: طرح ملی طوبی در ۳ مرحله مقدماتی، عمومی و تخصصی برگزار می‌شود و امروز در مرحله مقدماتی آن طی یک روز از صبح تا شب ۳۰۰ نفر از بانوان تحصیل کرده و علاقمند در حوزه مسائل دینی و حجاب و عفاف از کل استان مباحث مختلفی را توسط اساتید اعزامی از استان‌های البرز و تهران می‌آموزند.

 وی گفت: ۴ محور در این دوره‌ها تدریس می‌شود که محور اول مبانی شرعی و عقلی حجاب، محور دوم مبانی تاریخی حجاب، محور سوم شیوه‌های نوین و خلاقانه ترویج و تبلیغ حجاب و محور چهارم روایت و کار رسانه‌ای در حوزه حجاب است.

بلاغی گفت: شرکت کنندگان در این دوره ها پس از سپری کردن هر ۳ دوره حائز شرایط برای فعالیت در حوزه تبلیغ و ترویج حجاب خواهند بود و در مدارس، مساجد و اماکن عمومی آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • رفتار تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات مجلس رصد می‌شود
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!