Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج گفت: انتقال هزار و ۷۰۰ واحد کارگاهی (صنوف و مشاغل مزاحم) با زون‌بندی‌های تخصصی به مجتمع صنفی شیخ آباد پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایمنا، محمد رضایی نوری با اشاره به پیش بینی انتقال یک‌هزار و ۷۰۰ واحد کارگاهی (صنوف و مشاغل مزاحم) در شهر کرج، اظهار کرد: این مهم برای صنوفی از جمله آهنگران، کابینت سازان، درود گران، تانکر سازان و فلز تراشان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صنوف یاد شده در مجتمع صنفی شیخ آباد واقع در حوالی میدان استاندارد منتقل می‌شود، افزود: با تلاش و حمایت همه جانبه شهردار کرج و اعضای کمیسیون بند ۲۰ این مهم عملیاتی می‌شود.

رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج تاکید کرد: موانع و مشکلات انتقال یک‌هزار و ۷۰۰ واحد کارگاهی شامل صنوف و مشاغل مزاحم به مجتمع صنفی شیخ آباد در کارگروه محلی ساماندهی مشاغل شهری به ریاست فرماندار ویژه شهرستان کرج بررسی شده است.

وی با بیان اینکه انجام این طرح مهم پس از ۱۶ سال عملیاتی می‌شود، ادامه داد: مشکلات به وجود آمده بیشتر جنبه حقوقی و قضائی داشته که تا حدود زیادی برطرف شده است.

رضایی نوری در خصوص مجتمع صنفی شیخ‌آباد که در مساحت ۳۵ هکتار ایجاد شده، گفت: این مجتمع از جمله مجتمع‌های صنفی تخصصی بی‌نظیر کشور است که راه اندازی آن به تعویق افتاده بود که با پیگیری‌های مستمر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و حمایت اعضای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها شورای اسلامی شهر به سرانجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح انتقال صنوف و مشاغل مزاحم با جدیت و همت مدیران مناطق ده‌گانه در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آغاز شده است، گفت: تعامل و همکاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در حمایت از سیاست‌های کلان مرتبط با ساماندهی مشاغل آلاینده شهری که رضایت خاطر شهروندان را به ارمغان می‌آورد، ستودنی است.

رئیس اداره ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج با بیان اینکه تغییر تکنولوژی باعث از بین رفتن کارکرد بعضی از مشاغل از جمله آهنگری و جایگزین آن با صنعت pvc شده است، گفت: نیازمند رویکردهای جدید هستیم به همین منظور استقرار صنوف در مجتمع صنفی شیخ آباد با مطالعات و کارشناسی دقیق مورد بازبینی قرار گرفته و در کمیسیون بند ۲۰ نیز به تصویب رسیده است.

وی تاکید کرد: در مصوبه هیئت وزیران سال ۱۳۹۶ وظایف همه دستگاه‌های از جمله اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و اداره کل حفاظت محیط زیست در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده شهری آمده است.

منبع: فارس

کد خبر 465086

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مشاغل مزاحم کلانشهر شهر مدیریت شهری کلانشهر کرج شهرداری کرج شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساماندهی مشاغل شهری مجتمع صنفی شیخ آباد صنوف و مشاغل مزاحم واحد کارگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم

ایسنا/بوشهر  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم و افزایش دوبرابری ظرفیت انتقال آب به این شهرستان خبرداد.

 ابوالحسن عالی گفت: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات پروژه یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ میلیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجراست.

وی اظهار کرد: اتمام این پروژه در ارتقاء سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می‌کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به دو برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

عالی افزود: امید است با نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت