Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی حوزه عمرانی را یکی از مهم ترین بخش های استان دانست و گفت: خراسان شمالی نیازمند توسعه خدمات زیربنایی است و تمام وقت خود را نیز صرف این امور خواهم کرد و دنبال مسائل حاشیه ای نیز نیستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، غلامرضا هوائی در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان افزود:اقدامات ارزشمند و بسیاری از سوی نظام برای این استان صورت گرفته است اما بازهم باید اقدامات و تلاش های بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوائی با بیان اینکه در حوزه خدمات رسانی به روستاها ، گاز ، آب و برق رسانی ها جزو استانهای پیشرو هستیم، تصریح کرد: ۲۲ بهمن ماه جشن پایان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار برگزار می شود از سوی دیگر ۸۰ درصد روستاها نیز به آب آشامیدنی مناسب دسترسی دارند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان نیز برق رسانی شده و تمامی روستاها دارای پوشش مخابرات هستند. هوائی آغاز اجرای ۶۰ طرح عمرانی در استان را حائز اهمیت دانست و افزود: تمام تلاش ما اتمام این پروژه هاست.

در ادامه این نشست معاون عمرانی استاندار در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر آخرین وضعیت از مصوبات سفر نائب رئیس مجلس به استان گفت: از عناصر قوا برای پشتیبانی و حرکت بیشتر در عرصه ملی باید استفاده کنیم و این یک فرصت برای استان محسوب می شود.

هوائی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر نائب رئیس مجلس به استان مواردی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد اما پیگیری این جلسات در تهران است نه استان.

وی به حوزه مسکن و ساخت و ساز نیز اشاره و اظهار داشت: ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی تحت عنوان مسکن اترک در حال پیگیری است که ده هزار واحد آن در حوزه شهری و ۱۰ هزار دیگر در حوزه روستایی است. موضوع دفنگاه زباله و جانمایی آن یکی دیگر از سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران بود که دکتر هوائی در این خصوص تصریح کرد: شهرداری تا دو ماه آینده باید مبحث جانمایی دفنگاه اصلی را به سرانجام برساند زیرا در ایستگاه میانی هیچ زباله ای تجمیع نخواهد شد.

وی ایجاد کارخانه کمپوست را یک موضوع بالادستی دانست و افزود: هنوز شرکت خاصی برای سرمایه گذاری در حوزه ساخت کارخانه کمپوست پیشنهادی نداده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز آب برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از لغزندگی جاده‌های استان خبر داد.

سرهنگ اسپیدکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سامانه بارشی در استان فعال شده و اکنون بیشتر جاده‌های استان لغزنده است.

وی با اشاره به اعلام هشدار نارنجی و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان از سوی اداره کل هواشناسی، تاکید کرد: رانندگان از انجام سفرهای غیرضروری در جاده‌های این استان خودداری کنند.

اسپیدکار بیان کرد: رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند، از انجام سبقت‌های غیرمجاز و داشتن سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

وی افزود: اکنون تردد در تمام محورهای استان خراسان شمالی بدون مشکل انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه