Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم شهرخودرو گفت: زمانبندی، تمرین، استراحت و ریکاوری برای همه تیم‌ها باید یکسان باشد. خبرگزاری میزان - محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو مقابل تراکتور صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با اینکه هفته قبل در زمین خودمان مساوی کردیم، اما شرایط خوبی داریم. از نظر تمرینی و انگیزشی مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*دنبال یک برد خیلی خوب هستیم که شرایط‌‌مان بهتر شود و به آن روز‌های عادی و شهرخودرویی برگردیم که همه از آن انتظار داشتند.

*دیدار سختی مقابل تراکتور داریم. بازیکنان خوب و قدرتی و سه ملی پوش دارند که وزنه مهمی برای این تیم هستند.

*زمانبندی، تمرین، استراحت و ریکاوری برای همه تیم‌ها باید یکسان باشد. برنامه ریزی برای همه تیم‌ها باید یک شکل باشد. همه مربیان روی زمان بازی و انجام تمرین برنامه‌ریزی می‌کنند، اما متاسفانه طوری برنامه ریزی می‌کنند که بعضی تیم‌ها لطمه می‌خورند.

*هفته گذشته بعد از ۸ روز بازی کردیم، این هفته بعد از حدود ۶ روز باید بازی کنیم. دوباره باید به مشهد برگردیم و دوشنبه با سایپا بازی کنیم. این نامنظم بودن عادلانه نیست.

*اگر قرار است تیمی بازی عقب افتاده انجام بدهد و بازی‌ها یکسان باشند، بهتر است دو هفته‌ای بقیه بازی‌ها را استراحت بدهند تا آن بازی‌های عقب افتاده انجام و بازی‌ها یکسان شوند

* امیدوارم مسئولان بیشتر به فکر باشند و دید بهتری نسبت به تیم‌ها داشته باشند. همه تیم‌ها یکسان هستند. هیچ فرقی ندارند. وقتی برنامه‌ریزی می‌کنیم باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. همه تیم‌ها هزینه می‌کنند و قابل احترام هستند. بیشتر بخوانید: نوازی: داور پنالتی ما را ندید و با سوت‌های متعددش بازی را از جریان انداخت/ از عملکرد بازیکنان‌مان راضی هستیم

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرخودرو نوازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرخودرو شهرخودرو نوازی برنامه ریزی همه تیم ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش

برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل
  • (ویدئو) روستاییان سیستان آب سیلاب می‌خورند!
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر + ساعت پخش
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد