Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تا حالا شده دلت برای بازی های دوران کودکیت تنگ بشه؟ کنسول های نوستالژی مثل میکرو و سگا و بازی های جذابی که داشتن در دهه های 60 و 70 جز پرطرفدارترین سرگرمی های آن دوره شده بود. با پیشرفت تکنولوژی اکنون شما می توانید با نصب یک Emulator بار دیگر بازی های و Rom های این کنسول ها را روی سیستم های عامل های مختلف تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت هگزرام (hexrom) یکی از تخصصی ترین سایت های رام و امولاتور های کنسول ها است.

در اینجا به بررسی چند امولاتور و رام پرطرفدار می پردازیم.

بررسی بازی Pokemon Platinum Rom

Pokemon Platinum Rom یک بازی ویدئویی نقش آفرینی در سال 2008 است که توسط Game Freak ساخته شده و توسط کمپانی Pokémon و Nintendo برای کنسول دستی Nintendo DS منتشر شده است. این یک نسخه پیشرفته از Pokémon Diamond and Pearl است و بخشی از نسل چهارم سری بازی های ویدیویی Pokémon می باشد.
بازیکنان یک شخصیت مرد یا زن را کنترل می کنند و با یکی از سه پوکمونی که از پروفسور رووان به آنها داده می شود شروع می کنند. در این سری طلسم بازی گیراتینا نام دارد که نقش اساسی در داستان بازی دارد. فیزیک بازی همانند تمامی سری های پوکمن می باشد و بازیکن در یک محیط بزرگ باید به جستجو و ماجراجویی بپردازد.

از جمله دیگر بازی های جذاب سری پوکمن می‌توان به Pokemon Black Rom، Pokemon Red Rom، Pokemon Fire Red Rom .و… اشاره کرد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار بازی و سرگرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، وی‌اِی‌آر همواره در کانون بحث‌های فوتبالی بوده است. پس از معرفی این سیستم همیشه انتقادهایی از آن مربوط به تصمیمات بحث‌برانگیز و تاخیرهای طولانی وجود داشته است. جدیدترین مورد مربوط به لیگ سوئد است.

۵۱ درصد مالکیت باشگاه‌های سوئدی در اختیار اتحادیه‌های هواداری است و آنها در رای‌گیری‌های اخیر به استفاده از این تصمیم رای منفی داده‌اند.

راینفلد در مصاحبه جدیدی در این مورد گفت:«اگر من درست حساب کنم، ۱۸ باشگاه داریم که گفته‌اند مخالف استفاده و اجرای وی‌اِی‌آر هستند.

ما به آن احترام می‌گذاریم. به همین دلیل است که ما در جلسه اخیر اتحادیه فوتبال با مالکان باشگاه‌ها هیچ پیشنهادی در مورد VAR ارائه ندادیم و در آینده هم این اتفاق رخ نمی‌دهد. من به قوانین دموکراتیک احترام می‌گذارم.

راینفلد سال گذشته گفته بود که به دنبال اجرای VAR در لیگ سوئد است. حرفی که با انتقادات فراوانی از هواداران روبرو شد. او در مورد این اظهار نظرش گفت:«در آن زمان وقتی این حرف‌ها را زدم بحث‌هایی مطرح شده بود از اینکه یوفا می‌خواهد وی‌اِی‌آر را اجباری کند.
الان فکر نمی‌کنم، با توجه به آنچه که شنیده‌ام، این تصمیم به خود ما بستگی دارد و نظر ما هم که مشخص است.»

دیگر خبرها

  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو