Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه اردستان ضمن اشاره به آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه اردستان گفت: تیم‌های حافظان سلامت اردستانی در غربالگری رتبه نخست استانی را کسب کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان ، سرهنگ مهدی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی دهه بصیرت اظهار داشت: از امسال با توجه به مناسبت‌های زیادی که در این ده روز وجود دارد از نهم دی تا نوزدهم دی ماه که روز بصیرت است تا 19 دی‌ماه قیام مردم قم به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعار محوری امسال دهه بصیرت با نام «بصیرت فاطمی ولایتمداری و مقاومت علوی» نامگذاری شده است که از نهم دی ماه با شعار بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین روز بصیرت و ولایت و حماسه عاشورایی آغاز و با بصیرت و غیرت دینی، لحظه‌شناسی به پایان می‌رسید.

فرمانده سپاه اردستان گفت: با توجه به روزشمار این 10 روز و با توجه به اینکه شهادت شهید سلیمانی یک روز خاص و ویژه است به فراخور روزها برنامه‌هایی از قبیل فضاسازی شهری، بصیرت‌افزایی در بستر مجازی و روشنگری با سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، پخش مدیحه سرایی از خودرو در ایام فاطمیه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ابراز ارادت شهروندان اردستانی به شهید حاج قاسم سلیمانی در دل‌های آنان موج می‌زند، ابراز داشت: با توجه به علاقه‌ای که مردم به شهید سلیمانی دارند به صورت خودجوش در حال برنامه‌ریزی هستند تا آن را اجرایی کنند که می‌توان با هم‌افزایی و هدایت آنان برنامه‌ها به صورت شکیل و منظم و شهرستانی برگزار شود.

سرهنگ ابراهیمی بیان کرد: برگزاری مسابقات پیامکی پویش اهل عاشقی با سردار دل‌ها سردار سلیمانی انجام می‌شود که این کار  توسط بسیج فرهنگیان با هماهنگی آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در اردستان برگزار می‌شود و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در این ایام، رزمایش بصیرتی در بستر فضای مجازی و تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، رژه موتوری از درب حوزه‌های مقاومت و حضور در گلزار شهداء در سه شهر اردستان، زواره و اردستان از دیگر برنامه‌های این دهه است.

فرماندار رشت: اجرای کامل طرح غربالگری شهید سلیمانی نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است 80درصد از ساکنان "محمدشهر" کرج توسط جهادگران غربالگری شدند + تصاویر غربالگری بیش از 17 میلیون ایرانی در طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه اردستان تأکید کرد: اجرای گروه سرود میثاق با امام زمان در سطح شهرستان اردستان، اجرای گشت رضویون با حضور و فراخوان بسیجیان و همچنین ادامه غربالگری خانه به خانه با همکاری شبکه بهداشت انجام می‌شود که در دور جدید موضوع با جدیت پیگیری می‌شود و بر اساس آموزش‌های جدیدی که در اختیار تیم‌های غربالگری قرار می‌گیرد این کار انجام می‌شود.

وی ضمن اشاره به فعالیت مجدانه تیم‌های محافظان سلامت در اردستان و غربالگری شهروندان اردستانی به منظور کاهش شیوه ویروس کرونا تصریح کرد: تجلیل از تیم‌های حافظان سلامت شهرستان اردستان که توانسته‌اند در موضوع غربالگری خانه به خانه مقام اول استان اصفهان را به خود اختصاص دهند انجام می‌شود.

سرهنگ ابراهیمی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های خوبی که در این دهه انجام می‌شود افزود: یکی دیگر از برنامه‌هایی که قرار است در دهه بصیرت انجام شود پویش آزادی 110 زندانی بدهکار در استان اصفهان است که سهم شهرستان اردستان دو زندانی با بدهی 270 میلیون ریالی است که مقدمات آزادی آنان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/802/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه اردستان شهید سلیمانی انجام می شود دهه بصیرت برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «مولود فقر»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «حراج‌هایی که از مد نمی‌افتد» روزنامه شهرآرا با تیتر «کاسبی با نداری مردم!» و روزنامه نقدحال با تیتر «اختصاص یارانه‌ها به تولید» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی- شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه استانی - شنبه ۱۳ اردیبهشت
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)