Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@22:53:07 GMT

یحیی گل محمدی در مورد رضا شکاری ریسک نمی کند

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۱۴۹۵

یحیی گل محمدی تمایلی ندارد برای جذب رضا شکاری ریسک کرده و این بازیکن را با توجه به مشکلاتی که با تراکتوری ها دارد، جذب کند

رضا شکاری که به خاطر جدایی از تراکتور با شکایت این باشگاه مواجه شده، بسیار بعید است سرخ پوش شود.

به گزارش طرفداری، رضا شکاری چندی قبل در اقدامی ناگهانی، قرارداد خود با تیم تبریزی را به صورت یک طرفه فسخ کرده و مدعی شد این باشگاه در قرارداد او دست برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی که با شکایت هر دو طرف از هم همراه بود.

همین موضوع کافی است تا زمزمه هایی که پیرامون حضور او در پرسپولیس به گوش برسد، در هاله ای از ابهام قرار بگیرد چرا که پرونده رضا شکاری دقیقا مشابه پرونده رشید مظاهری است و او نیز مشابه مظاهری از جمع تراکتوری ها جدا شده تا باعث اعتراض و شکایت پیاپی تراکتوری ها مواجه شود. همین موضوع باعث شده یحیی گل محمدی همان طور که برای جذب رشید مظاهری ریسک نکرد، برای جذب مظاهری هم ریسک نکند. شنیده می شد پس از جدایی بشار رسن برخی از نزدیکان گل محمدی به او پیشنهاد دادند تا شکاری را به عنوان جانشین بشار جذب کند اما گل محمدی هنوز به جذب این بازیکن روی خوش نشان نداده است.

 

همچنین بخوانید:

شکایت رضا شکاری از تراکتور در کمیته انضباطی رسیدگی می ‌شود

رضا شکاری: هرکسی جای من بود از تراکتور فراری می شد / شدیدا پرسپولیسی ام

شکایت رضا شکاری از تراکتور رد شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رضا شکاری گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس دو قسط متوالی از توافقنامه با یحیی گل‌محمدی را پرداخت نکرده که بر اساس توافقنامه کتبی، اهمال در پرداخت این قرارداد، جریمه 5 میلیاردی را به دنبال خود دارد.

با این حال رضا درویش می‌گوید در این مورد با یحیی گل محمدی تماس گرفته و به او مشکلات تیم را اعلام کرده و به نظر طرفین برای عدم فعال شدن مکانیسم پنج میلیاردی به توافق رسیده اند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: من خودم با آقای گل‌محمدی صحبت کردم، بله سررسید ایشان فرا رسیده و ما از او رخصت گرفتیم. قسط دوم ایشان آماده بود و ما گفتیم چون به خاطر مجوز حرفه ای پول لازم داریم، پول را به بدهکاران دیگر بدهیم.

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!