Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@22:31:23 GMT

خرید اقساطی آپارتمان در چیتگر به چه صورت است؟

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۱۶۴۵

خرید اقساطی آپارتمان در چیتگر به چه صورت است؟

خرید اقساطی آپارتمان در چیتگر موضوعی است که این روزها بسیار مورد توجه مردم به ویژه قشر جوان در کشور واقع می شود که منطقه چیتگر از آن مناطق مطلوب و موقعیت مداری است که اشتیاق و رغبت بالایی از افراد برای خرید آپارتمان در آن به ویژه به صورت اقساطی دیده می شود. هدف ما از نوشتن این رپورتاژ خبری این است که شما هم‌وطنان عزیز را با هر آنچه که قرار است درباره شیوه های خرید آپارتمان اقساطی در این منطقه بدانید مطلع سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از هر چیزی خاطرنشان کنیم که در این منطقه که بیشتر با منطقه 22 تهران شناخته می شود چیزی تحت عنوان پیش خرید آپارتمان تحویلی آن هم به صورت اقساطی وجود ندارد. اگر هم وجود داشته باشد از جمله استثنائاتی است که بسیار محدود بوده و تابع اصول و قوانین مختص به خود است.

بی شک احساس نیاز به مسکن و داشتن مأوایی برای زیستن یکی از اصلی ترین نیازهایی است که در تمام دوران های ما انسان ها دیده می شود. طی سال های اخیر کشور عزیزمان ایران به دلیل تقاضای انبوه انباشته شده از دوره های گذشته از یک سو و افزایش روزافزون جمعیت جوان خود از سوی دیگر با کمبود مسکن مواجه شده است. این در حالی است که خیلی از ساخت و سازها در صنعت ساختمان سازی در کشور به همان روال سنتی قبل انجام می شود و می‌توان گفت چنین روش‌های قدیمی به دلیل کیفیت و سرعت پایین در پروسه ساختمانی نمی تواند پاسخگوی مناسبی برای نیازهای جامعه باشد.

شرایط خرید اقساطی آپارتمان در منطقه 22

این روزها خرید اقساطی آپارتمان در منطقه 22 به یکی از گزینه های پرطرفدار و البته مطمئن برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. در واقع شما از این طریق به راحتی می توانید ارزش سرمایه فعلی خود را افزایش داده و در کنار آن هم صاحب خانه خود شوید. همچنین برای کسانی که به طور یکجا نمی توانند تمامی مبالغ مربوط خرید خانه را پرداخت کنند خرید اقساطی آپارتمان در چیتگر می تواند برایشان گزینه بسیار مناسبی باشد. به طور کلی برای خرید مسکن در این منطقه دو راه پیش روی متقاضیان وجود دارد:

خرید اقساطی آپارتمان در منطقه 22 از شرکت سازنده

در این روش هر یک متقاضیان و علاقه مندان به خرید مسکن در منطقه 22 می توانند هم نسبت به پیش خرید واحد های نیمه کاره اقدام کرده و هم اینکه آپارتمان های تکمیلی و تمام شده را به صورت اقساطی خریداری نمایند. بدیهی است در پیش خرید آپارتمان در این منطقه به مثابه سایر مناطق دیگر در تهران مبلغ کمتری از خریدار بابت خرید واحد خود دریافت می شود. در خرید اقساطی هم این احتمال وجود دارد که مبلغ بیشتر از مبالغ تعیین در پیش خرید از خریداران دریافت شود. اگرچه ممکن است پول بیشتری بابت خرید اقساطی آپارتمان در چیتگر از سوی خریداران پرداخت شود اما در قبال اعتماد و اطمینان خاطر آنان از بابت این که صاحب خانه و کاشانه خود شده اند افزایش می یابد. در این روش از خرید اقساطی ملک، قراردادی میان شرکت سازنده و خریدار منعقد می شود.

مزیت های خرید اقساطی آپارتمان در چیتگر از شرکت های سازنده

این روش موجبات افزایش قدرت خرید در خریداران واحدهای آپارتمانی در چیتگر را فراهم می آورد. به این ترتیب آن ها می توانند سریع تر از زمان مورد انتظارشان صاحب خانه شده و فشار کمتری از لحاظ مالی بر آنان وارد می شود.

زمانی هم که متقاضیان خرید آپارتمان در منطقه 22 می خواهند نسبت به پیش خرید واحد مورد نظر خود اقدام کنند با پیشنهادهایی منحصر به فرد از سوی شرکت های سازنده مواجه می شوند.

همچنین خرید اقساطی از شرکت های سازنده این امکان را برای خریداران به وجود می آورد که تا لحظه پایانی پرداخت اقساط خود بتوانند واحد خریداری شده را با واحدی دیگر تعویض کنند.

 

خرید اقساطی آپارتمان در چیتگر از طریق وام بانکی

در این روش از خرید اقساطی آپارتمان در چیتگر، طرف حساب اصلی خریداران بانک ها هستند. به این ترتیب آنان از بانک های مشخص شده وام لازم را دریافت می کنند و به این طریق بانک یکی از واحدهای مورد نظر را برای متقاضیان خریداری می کند. به عبارتی می توان گفت بانک کل یا بخشی از مبلغ مورد نیاز جهت خرید اقساطی ملک در چیتگر را به نیابت از خریدار به شرکت های سازنده پرداخت می کند و آنان طی اقساطی مشخص شده مبلغ مذکور را به بانک باز می گردانند. شایان ذکر است برای استفاده از این روش نیاز است تا متقاضیان خرید آپارتمان اقساطی در منطقه 22 قدرت مالی خود را در پرداخت اقساط به بانک اثبات نمایند.

در حالت کلی مدارک مورد نیاز برای دریافت وام مذکور به شرح زیر است:

ارائه فرم های بانکی
ارائه اصل و کپی شناسنامه
ارائه شماره مالیاتی
ارائه گواهی عدم بدهی در ایران
ارائه پرینت گردش حساب بانکی در ایران
ارائه فیش حقوقی معتبر در صورت کارمند بودن
گزارش دقیق و معتبر از میزان درآمد ماهیانه خود در صورت داشتن شغل آزاد

مزیت های خرید اقساطی آپارتمان در منطقه 22 از طریق وام بانکی

در کل واحد آپارتمانی خریداری شده توسط خریدار با استفاده از این روش هیچ ارتباطی به شرکت سازنده ندارد. به این معنی که در همان گام اول از خرید، ملک به نام خریدار سند زده خواهد شد.

قانون پیش خرید آپارتمان در چیتگر به چه صورت است؟

یکی از موضوعات حقوقی که همواره با فراز و نشیب های مختص به خود همراه است مسئله مربوط به پیش خرید آپارتمان است. به طبع پیش خرید آپارتمان در چیتگر هم از چنین پیچیدگی هایی مستثنی نیست. زیرا واحد مورد معامله هنوز به صورت کامل واگذار نشده و این خود می تواند سر منشأ بروز خیلی از مشکلات حقوقی باشد. از این رو زمانی که موضوع مذکور رواج پیدا کرد به دنبال آن یک سری قوانین و مقررات حقوقی نیز تدوین شدند. از جمله مفاد مندرج در این قوانین که بایستی به خریدار اطلاع داده شود و اینکه طی آن بداند که مراحلی از پیش خرید آپارتمان در چیتگر را پشت سر گذاشته است به شرح زیر است:

مشخصات کامل مالک
مشخصات و جزئیات آپارتمان
شرایط و نحوه تسویه قیمت نهایی آپارتمان
موعد نهایی تحویل آپارتمان
متراژ آپارتمان

منبع: فارس

کلیدواژه: آپارتمان مسکن قوانین چیتگر پیش خرید آپارتمان شرکت های سازنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟

به گزارش پارس نیوز، براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۰ متری در خیابان بهداشت، حداقل باید ۱.۷ میلیارد تومان تومان هزینه کرد.

مهر در گزارشی نوشت، تا پایان سال (۱۴۰۲)، با شروع سال جدید یکی از مشکلات و کابوس‌های مستأجران افزایش نرخ اجاره‌بها است که در مقابل موجب فاصله گرفتن نرخ‌های پیشنهادی اجاره بها با قدرت پرداختی مردم، به مشکل جدی این روزهای مستأجران تبدیل شده است.

بازار ساخت مسکن روند مثبتی نداشته و سیاست‌های انقباضی دولت، علاوه بر ایجاد آرامش موقتی در این صنعت، عملاً مشکلات قبلی را تشدید کرد. البته با بازار مسکن با تأثیرپذیری از سال گذشته امسال را هم در رکود گذراند. کارشناسان حوزه مسکن معتقدند، دیگر توانی نزد مردم برای خرید خانه باقی نمانده است.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع : خبر آنلاین

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

دیگر خبرها

  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!