Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اگرچه مسعود شجاعی به هوشنگ نصیرزاده اعلام کرده بود که بازی با شهر خودرو آخرین بازی او به عنوان مربی در تراکتور بوده و او پس از بازی فردا قصد دارد به عنوان بازیکن با تراکتوری‌ها ادامه دهد، اما گویا نظر مالک باشگاه چیز دیگری است.

شجاعی پیش از این به نصیرزاده اعلام کرده بود بازی با شهرخودرو آخرین حضور او به عنوان مربی روی نیمکت تراکتوری‌ها خواهد بود و نصیرزاده هم با توجه به این اعلام شجاعی، به دنیال آن بود تا با هماهنگی شجاعی چهره‌ای را به عنوان سرمربی به تبریز ببرد، اما نظر زنوزی بر حفظ شجاعی به عنوان سرمربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سرمربی تراکتور کیست؟ نیکبخت یا شجاعی؟

زنوزی که علاقه زیادی به شجاعی دارد و حتی در مصاحبه‌ای که انجام داد از هواداران پرشور تراکتوری خواست تا در مورد نتایج شجاعی صبور بوده و از این چهره حمایت کنند، به این ملی پوش با تجربه پیشنهاد داده با باشگاه قرارداد ۳ ساله‌ای منعقد کند.

زنوزی از شجاعی خواسته قرارداد بلند مدتی را با باشگاه امضا کرده تا فرصت کافی برای پیاده کردن تفکرات فنی اش داشته باشد و البته در تعطیلات لیگ نیز دوره‌های مربیگری را پشت سر بگذارد.

حال باید دید شجاعی با این پیشنهاد زنوزی موافقت خواهد کرد یا نه. مسعود شجاعی که علاقه دارد همچنان به عنوان بازیکن در فوتبال حاضر باشد، در هفته‌هایی که جانشین منصوریان شد، حتی یک دقیقه هم برای تراکتور بازی نکرد. او اگر پیشنهاد زنوزی را بپذیرد، باید با بازیگری خداحافظی کند.

منبع: دانشجو لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مسعود شجاعی باشگاه تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

اینتر ممکن است دومفریز را با 20 میلیون یورو به فروش برساند

طرفداری | دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی در تابستان 2024 فروخته خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مدیران اینتر پیشنهاد جدیدی به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند. پیشنهاد نراتزوری قراردادی تا تابستان 2027 و با دستمزد خالص 4 میلیون یورویی بوده و به او برای پاسخ هرچه سریعتر اولتیماتوم داده شده است. از قرارداد فعلی دومفریز با اینتر فقط یک فصل دیگر باقی مانده و اگر این بازیکن 28 ساله به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ منفی بدهد، بلافاصله در لیست فروش قرار می گیرد زیرا نراتزوری نمی خواهد اتفاقات مشابه میلان اشکرینیار تکرار شود. در این صورت افعی ها 20 میلیون یورو برای فروش مدافع سابق پی اس وی آیندهوون درخواست خواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو