Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها –دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سپاهان اصفهان با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های ماشین‌سازی و سپاهان در چارچوب دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 15 امروز در ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در حالی آغاز شد که ماشین‌سازی پس از ناکامی‌های متوالی به دنبال کسب نخستین برد خانگی خود در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی تبریز بود اما بازیکنان این تیم موفق به باز کردن دروازه تیم مهمان نشدند. بازیکنان سپاهان که عملکرد بهتری نسبت به تیم میزبان داشتند نیز نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند تا دیدار دو تیم با تساوی بدون گل پیگیری شود.

در دقیقه 21 بازی مدافع ماشین‌سازی در داخل محوطه این تیم خطا کرده و داور بازی یک ضربه پنالتی به نفع سپاهان اعلام کرد تا سجاد شهباززاده با استفاده از این فرصت دروازه تیم میزبان را باز کند. پس از این گل بازیکنان ماشین‌سازی تلاش بیشتری برای باز کردن دروازه سپاهان داشتند اما این گولسیانی بود که در دقیقه 35 و با پاس سجاد شهباززاده در موقعیت گل قرار گرفته و برای دومین بار دروازه ماشین‌سازی را باز کرد.

در ادامه بازی و دقیقه 38 گولسیانی که گل دوم سپاهان را وارد دروازه ماشین‌سازی کرده بود، روی سیدمحمد حسینی، مدافع پیش تاخته ماشین‌سازی خطا کرد تا این بار ضربه پنالتی به نفع ماشین‌سازی اعلام شود. پیمان بابایی نیز با استفاده از این فرصت یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد تا این بازی با برتری 2 بر یک سپاهان پیگیری شود.

دقیقه 42 بازی با یک پنالتی دیگر برای سپاهان همراه بود که در آن مدافع ماشین‌سازی روی استنلی خطا کرد. شهباززاده باز هم به عنوان پنالتی‌زن سپاهان پشت توپ ایستاد و برای سومین بار دروازه ماشین‌سازی را باز کرد. پس از این گل تلاش‌های بازیکنان ماشین‌سازی ثمری نداشت و نیمه نخست این بازی در نهایت با برتری 3 بر یک سپاهان به پایان رسید.

شکست یک‌نیمه‌ای ماشین‌سازی تبریز مقابل سپاهانترکیب سپاهان مقابل ماشین‌سازی تبریز اعلام شدترکیب ماشین‌سازی تبریز برای دیدار با سپاهان اعلام شد

در آغاز نیمه دوم سپاهانی‌ها به دنبال حفظ اختلاف گل و برتری خود بودند اما شاگردان اخباری تلاش زیادی برای جبران گل‌های خورده و کسب حداقل امتیاز داشتند. در دقیقه 58 و در محوطه جریمه سپاهان توپ به دست امید نورافکن برخورد کرده و پنالتی چهارم بازی به نفع ماشین‌سازی اعلام شد. در این صحنه پیام نیازمند پنالتی را گرفت اما بابایی در برگشت با ضربه سر دومین گل ماشین‌سازی و خودش را به ثمر رساند تا بازی با برتری 3 بر 2 سپاهان دنبال شود.

پس از این گل، بازیکنان ماشین‌سازی که بیش از پیش به یک امتیاز بازی نزدیک شده بودند با حملات بیشتر به سمت دروازه تیم مهمان به دنبال گلزنی مقابل سپاهان بودند اما توپی از خط دروازه این تیم عبور نکرد تا اینکه در دقیقه 75 پیمان بابایی برای سومین بار از روی پنالتی دروازه سپاهان را باز کرده و بازی را به تساوی کشاند.

در دقایق پایانی این دیدار سرعت بازی افزایش یافت اما تلاش بازیکنان دو تیم در ادامه بازی نیز تأثیری در تغییر نتیجه داشت تا این دیدار پر گل که طی آن 5 پنالتی هم اعلام شد، با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد.

به گزارش تسنیم، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و سپاهان در چارچوب بازی‌های هفته دهم برگزار شد. دیدارهای هفته جاری (نهم) این دو تیم در تاریخ دیگری برگزار می‌شود.

داور این بازی به خاطر اعتراض مربی ماشین‌سازی، وی را در دقیقه 50 با کارت زرد جریمه کرد.

در دقیقه 52 درگیری جزئی بین پیمان بابایی و محمدرضا حسینی ایجاد شد که داور بازی در این صحنه هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

سعاد وفاپیشه، داور بازی ماشین‌سازی و سپاهان در این دیدار 5 بار خطا اعلام کرد که 3 پنالتی برای ماشین‌سازی و 2 پنالتی برای سپاهان بود. هر 5 ضربه نیز وارد دروازه شد.

انتهای پیام/116/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی و سپاهان ماشین سازی تبریز اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون است. سیتیزن‌ها در همان نیمه اول با پیروزی ۳-۰ سه امتیاز بازی را تا حد زیادی قطعی کردند.

نیمه درخشان ستاره نروژی از همان دقایق ابتدایی آغاز شد. پس از اینکه یوشکو گواردیول با پاس فوق‌العاده از برناردو سیلوا، در محوطه جریمه قصد شوت‌زنی داشت، آیت نوری مانع او شد اما داور این تلاش او را خطا تشخیص داد و برای سیتی پنالتی اعلام کرد. بهترین فرد برای زدن ضربه پنالتی ارلینگ هالند بود. او پشت توپ قرار گرفت و با فریب دروازه‌بان و زدن ضربه‌اش به سمت چپ بازی را ۱-۰ کرد.

برتری یک‌گله سیتی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۵ یکی از بهترین گل‌های این هفته به ثمر رسید. پس از یک توپ‌ربایی کوین دی‌بروینه توپ را به رودری در سمت راست محوطه جریمه سپرد و او آن را به روی دروازه ارسال کرد. اینجا بود که هالند با یک پرواز بلند و تماشایی بالاتر از مدافعان ولوز توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد و بازی ۲-۰ شد.

در وقت‌های اضافه نیمه اول هم نلسون سمدو با خطا بر روی هالند در محوطه جریمه، مرتکب پنالتی شد. باز هم نوبت به ستاره ۲۳ ساله نروژی رسید که یک بار دیگر توپ را در درون دروازه سیتی قرار دهد. او باز هم با اعتمادبه‌نفس پشت توپ ایستاد و این بار هم ضربه‌اش را به سمت چپ زد. دروازه‌بان جهت شوت او را درست تشخیص داد اما موفق به مهار ضربه نشد تا هت‌تریک هالند در دقیقه ۳+۴۵ تکمیل شود.

در ابتدای نیمه دوم ولورهمپتون یکی از گل‌ها را جبران کرد اما هالند تصمیمی برای متوقف شدن نداشت. ثانیه‌هایی بعد از گل ولوز، فیل فودن با پاسی بلند از زمین خودی، هالند را صاحب توپ کرد، او با یک استپ فوق‌العاده و زیبا به محوطه جریمه رسید و با شوتی از سمت راست به جهت مخالف، گل چهارم را به ثمر رساند.

این بیست و پنجمین گل این بازیکن در این فصل لیگ برتر بود. او حالا پنج گل با نفر دوم لیست بهترین گلزنان فاصله دارد و به نوعی با این پوکر علاوه‌بر نزدیک کردن سیتی به قهرمانی، خودش را به عنوان آقای گلی این فصل هم نزدیک کرد‌.

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)