Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود راهزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها ۲۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال  بوده است.
 وی افزود: پنج طرح در شهرستان کهگیلویه با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال، چهار طرح در شهرستان گچساران با اعتبار ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال،چهار طرح در شهرستان دنا با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال، ۲ طرح در شهرستان چُرام با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و ۲ طرح در شهرستان بهمئی نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیشترین طرح‌های افتتاحی با هشت مورد مربوط به شهرستان بویراحمد با اعتبار۶۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و کمترین آن با یک مورد نیز مربوط به شهرستان باشت با اعتبار۲ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال است.
راهزادی عنوان کرد: ۲۳ مورد از این طرح های برق رسانی افتتاحی و سه مورد نیز کلنگ زنی خواهد بود.

حدود ۲۷۰ هزار اشتراک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۲۱۰ هزار مورد آن خانگی و مابقی نیز مربوط به بخش های تجاری، عمومی، کشاورزی و صنعتی  است.

برچسب‌ها انرژی برق افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد یاسوج شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد انرژی برق افتتاح طرح کهگیلویه وبویراحمد یاسوج شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور طرح در شهرستان میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج