Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین تقی‌نژاد، مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: فاز نخست طرح انتقال گاز بویین زهرا-کرج ۴۸ درصد و فاز دوم نیز ۳۰ درصد پیشرفت داشته است و پیش بینی می‌کنیم، فاز نخست این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

او افزود: با تکمیل دو فاز این طرح انتقال گاز بویین زهرا-کرج، مشکل گازرسانی تمام شهرک‌های صنعتی استان مرتفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: در فاز اول، حدود ۳۹ کیلومتر مسیرسازی، ۱۳ کیلومتر لوله‌گذاری و ۲۱ کیلومتر جوشکاری و در فاز دوم نیز، حدود ۱۷ کیلومتر مسیر سازی، ۱۰ کیلومتر حفاری کانال و ۶ کیلومتر جوشکاری اجرا شده است.

او افزود: در بخش شهری ۸۱۵ هزار ۶۵۴ مشترک و در بخش روستایی البرز ۷۸ هزار و ۶۱۰ مشترک شرکت از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که جمعا ۸۹۴ هزار و ۲۶۴ مشترک تا پایان آبان ماه امسال از خدمات شرکت گاز استان البرز استفاده کرده اند.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز رسانی خط لوله انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • بیش از ۱۱ کیلومتر از خط انتقال آب آشامیدنی شهر کرمان شستشوشد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند