Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با ۹دی ماه، روز بصیرت امت و میثاق با ولایت، مراسم بزرگداشت این حماسه در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال با حضور مردم ولایت‌مدار خلخال برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام فیاض تمجید، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال اظهار کرد: رهبر انقلاب در بیانات خود، حماسه ۹دی را یوم الله خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فتنه‌های دشمنان از صدر اسلام از زمان پیامبر تاکنون اشاره کرد و افزود: فتنه‌ها همیشه قابل تکرار هستند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلخال، عبادت بی‌بصیرت را فتنه ای از سوی دشمنان خواند و ادامه داد: هر گاه ملت پشت سر رهبر دینی و با بصیرت عمل کرده، اقدامات دشمنان در نطفه خفه شده است.

وی گفت: پیروزی ملت ایران در گرو همراهی ملت با ولایت است و امروز رهبر معظم انقلاب، مسیر را ترسیم کرده و تنها راه مقابله با فتنه‌ها بصیرت و دشمن‌شناسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قرائت شعر در خصوص بصیرت و مرثیه سرایی در سوگ شهادت ام ابیها(س) و شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

-انتهای پیام/3463/631/

منبع: فارس

کلیدواژه: ولایت رهبر انقلاب اسلام حماسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • جلوگیری از اجرای نوازنده خانم در مراسم بزرگداشت مرتضی مطهری (فیلم)
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است