Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: رانندگان اتوبوس بخش خصوصی ارومیه که از ۱۱ روز گذشته در اعتراض به عدم مطالبات خود، دست از کار کشیده بودند بر سر کار برگشتند. - اخبار استانها -

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه دیروز جلسه‌ای با حضور چند نفر به نمایندگی از رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی شهرداری ارومیه و نیز رییس سازمان بخش خصوصی برگزار شد اظهار داشت: از جمله مطالبات رانندگان، قراردادی بود که در زمان واگذاری اتوبوس‌ها به بخش خصوصی امضاء شده و در پایان آن قرارداد باید سند آن  واگذار و قرارداد جدیدی جایگزین می‌شد، که این موضوع در جلسه شب گذشته مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین رانندگان بخش خصوصی بار دیگر تاکید کردند که با هزینه‌های اتوبوسی که به راننده تحمیل می‌شود، نمی توانند درآمدهای لازم را کسب کنند که این موضوع نیز از نظر علمی و اقتصادی قابل قبول به نظر می‌رسید چون اگر شرایط کار مطلوب نباشد، منجر به تعطیلی یک بنگاه اقتصادی می‌شود.

سومین روز از تجمع رانندگان اتوبوس در ارومیه؛ تا زمان برآورده شدن مطالباتمان تجمع می‌کنیمکمک ‌یارانه بلیت از سوی دولت به رانندگان اتوبوس تعلق می‌گیرد

سخنگوی شورای شهر ارومیه گفت: آخرین توافق شامگاه روز گذشته این شد که رانندگان بر سر کار خود حاضر شده و مبلغ دو و نیم میلیون تومان به حساب کسانی که بر سر کار خود حاضر شدند واریز شود و مبلغ دو و نیم میلیون دیگر نیز در دی ماه واریز می‌شود تا فعالیت خود را تداوم دهند و بنابراین در دی ماه در مجموع پنج میلیون تومان و ماه بهمن نیز پنج میلیون دیگر به حساب رانندگان واریز شود یعنی 10 میلیون در عرض دو ماه وارد حساب آنها خواهد شد.

وی افزود:در این راستا رانندگان نیز با این شرایط قول دادند که از صبح اول وقت امروز کار خود را آغاز کنند اما از قرار این موضوع به صورت کامل محقق نشد و رانندگان اقدام به تجمعی در ترمینال کرده و همین خود سبب شد تا رئیس شورای شهر ارومیه به نزد معترضان رفته و  صحبت‌هایی انجام شد اما متاسفانه سود خاصی نداشت.

پناهی ادامه داد: چون برخی رانندگان شرایط را پذیرفته و بر سر کار حاضر شدند اما برخی اظهار کردند که در صورت پرداخت تمامی مطالبات بر سر کار حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: پس از صحت‌های  رئیس شورا، یک جلسه همفکری میان رانندگان در راستای تداوم فعالیت‌ها انجام شد و هم اکنون فعالیت آنها در مسیرها آغاز شده و بسیاری از آنها بر سر کار خود حاضر شده‌اند و برای رانندگانی که تاکنون رقمی برای آنها واریز نشده، روز شنبه به حساب آنها واریز می‌شود.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رانندگان اتوبوس بخش خصوصی بر سر کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است، گفت: یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاستگذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید محمد شعاعی در مراسم گرامیداشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار داشت: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاستگذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، ادامه داد: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، اضافه کرد: در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزار دهنده و هزینه بر است.

این مسئول با بیان اینکه از تمامی رانندگان به ویژه راکبان موتورسیکلت درخواست می‌شود به قوانین پایبند باشند، گفت: تنوع موتورسیکلت ها نسبت به گذشته بیشتر شده و استفاده صحیح از آن در کاهش تصادفات بسیار موثر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم