Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در مراسم رونمایی از پوستر نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در گرگان گفت: این مسابقات به صورت اینترنتی در هفته اول اسفند در سه گروه امتحانی و ۱۴ رشته شامل ترجمه، تفسیر و حفظ قرآن کریم، معارف اهل بیت، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین (ع) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته نزدیک به پنج هزار نفر از فعالان قرانی استان گلستان در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کرده بودند.

**

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت که همزمان با اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۱۲ محفل قرآنی در استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی‌فرد اظهار داشت: اجرای برنامه های محفل انس با قرآن به صورت مجازی و همچنین به صورت محدود در بقاع مبترکه و امامزادگان شاخص استان خواهد بود.

**
رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب گرگان گفت: با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف گرگان، کشمکش بر سر تقسیم ارث سه میلیارد ریالی پدری بعد از پنج سال به پایان رسید.

**

سیدعلی میرقاسم‌پور مدیر حج و زیارت گلستان گفت: دفاتر زیارتی که از بسته بودن مرزها و اماکن زیارتی، دچار خسارت شده‌اند از تسهیلات حمایتی ویژه کرونا بهره‌مند خواهند شد.

گلستان ۴۸ دفتر و شرکت زیارتی دارد.

**

تیم امدادی هلال احمر مینودشت ۲ نفر را که بر اثر واژگونی جرثقیل در جاده تنگراه - جنگل گلستان و سقوط به دره مصدوم شده بودند، از داخل چرثقیل رها کرده و تحویل اورژانس دادند.

**

مدیرکل شیلات گلستان با اشاره به ظرفیت های استان در زمینه آبزی پروری گفت: هر گونه آبزی که در کشور پرورش داده می شود، امکان تولید در گلستان را نیز دارد و این موضوع می تواند به عنوان یک ظرفیت در استان مورد بهره برداری بیشتر قرار گیرد.

سید جواد قدس علوی در جلسه هماهنگی نخستین رویداد کارآفرینی نوآورانه در صنعت شیلات و زنجیره تامین آبزیان کشور اظهار داشت: نگاه شیلات در طرح های آبزی پروری همواره به حلقه های قبل و بعد از زنجیره تولید است چرا که معتقدیم با تکمیل این حلقه ها همه ارزآوری محصول نصیب گلستان خواهد شد.

رویداد کارآفرینی نوآورانه در صنعت شیلات و زنجیر تامین آبزیان دی ماه امسال برگزار می شود.

**

سرپرست دفتر مطالعات شرکت آب منطقه ای گلستان گفت که مطابق آمار ایستگاه‌های باران ‌سنجی شرکت آب منطقه ای، متوسط مقدار بارندگی استان در فصل پائیز حدود ۹۷ میلیمتر بود که نسبت به بارندگی فصل مشابه دوره بلند مدت ۲۷.۸ درصد کاهش یافت.

حسین دهقان اظهار داشت: همچنین میانگین بارندگی فصل پاییز امسال در مقایسه با متوسط بارندگی فصل پائیز دوره آماری بلند مدت، در حوضه های آبریز گرگانرود ۲۶.۸ درصد ، قره سو ۳۳.۲ درصد ، خلیج گرگان ۲۵.۴ درصد ، اترک سفلی ۲۶.۲ درصد و نکارود علیا ۸.۴ درصد کمتر شد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه بارش باران گلستان قرآن کریم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه بارش باران گلستان سازمان اوقاف و امور خیریه بارش باران گلستان قرآن کریم جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • برگزاری دومین روز کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار نفر در استان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • آغاز کنکور سراسری؛ رقابت ۲۷ هزار و ۲۰۲ نفر برای ورود به دانشگاه در گلستان
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!