Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن محلی تولیدکنندگان سویای آرژانتین اعلام کرد که بارگیری بیش از ۱۴۰ کشتی صادرات غلات این کشور با اعتصاب کارگران که از ۹ دسامبر آغاز شده بود، متوقف شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، رئیس انجمن محلی تولیدکنندگان سویای آرژانتین روز دوشنبه اعلام کرد که بارگیری بیش از 140 کشتی صادرات غلات این کشور با اعتصاب کارگران که از 9 دسامبر آغاز شده بود، متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این در حالی است که اتاق تولیدکنندگان محصولات جانبی سویا CIARA-CEC در آرژانتین قرار است روز سه شنبه با دو اتحادیه اصلی کارگران دانه های روغنی ملاقات کند تا درباره بسته جبران خسارت 2021 مذاکره کنند.

گوستاوو ادیگوراس، رئیس CIARA-CEC، گفت: ما به دنبال توافقی با اتحادیه ها هستیم که بتواند فعالیت کارخانه ها و بنادر ما را کارآمد، قابل اعتماد و ایمن کند.

وی در پاسخ به این سوال که چند کشتی باری به دلیل اعتصاب قادر به بارگیری نیستند، گفت: بیش از 140 فروند کشتی.

دولت آرژانتین که به شدت نیازمند یک توافق برای شروع صادرات محصولات کشاورزی و احیای جریان ارزی خود می باشد، از مذاکرات روز سه شنبه حمایت می کند. نظارت بر مذاکرات توسط وزارت کار انجام خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

هر دو طرف در این مذاکرات درباره دستمزد کارگران دیگری را به عدم سازش متهم می کنند. دانیل سوچی، مقام اتحادیه کارگران دانه های روغنی SOEA، گفت: ما اعتصاب را ادامه خواهیم داد. ما در موضع خود قاطع هستیم.

اتاق تولیدکنندگان محصولات جانبی سویا پیشنهاد کرده است حقوق کارگران در سه مرحله تا ماه اوت به میزان 25 درصد افزایش یابد و یک مرحله دیگر افزایش حقوق تا پایان سال بر اساس تورم انجام شود. کارگران خواهان افزایش 25 درصدی یکباره تا ماه اوت هستند.

براساس اطلاعات رسمی، تورم آرژانتین در 12 ماه منتهی به نوامبر 35.8 درصد بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصاد کشاورزی اقتصاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود

با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند. 

زمان حراج جدید سکه مشخص شد

 

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • چرا طلافروشان تهرانی اعتصاب کردند؟
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟