Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: شهید سلیمانی در مقابل فتنه‌ها و تیغ‌های بُرنده تکفیری‌ها ایستاد و انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان را هدف مورد توجه قرار داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراوه تپه، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان بعد از ظهر امروز در وبینار تخصصی طلاب و روحانیون اهل سنت شمال کشور با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: بصیرت مردم فتنه 88 را نقش برآب و خنثی کرد اما امروز هم ما با فتنه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و غیره مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وظیفه طلاب و روحانیون شیعه و سنّی را شناسایی این فتنه‌ها و تبیین آنها برای مردم دانست و افزود: الگوی همه ما باید شهید سلیمانی باشد که برای وحدت امت اسلامی مجاهدت کرد و در همین مسیر هم به شهادت رسید.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت بیان داشت: شهید سلیمانی در مقابل فتنه‌ها و تیغ‌های بُرنده تکفیر ایستاد و انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان را هدف مورد توجه قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز شیعه و سنی باید این وحدت اسلامی را مورد توجه قرار دهند تا دشمنان نتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

حاج قاسم و شاهکار والفجر8 ـ قسمت چهارم|چرا سردار سلیمانی از پیشروی غواصان جلوگیری کرد؟/ سفارش فرمانده به بچه‌های تعاون1000 بسته معیشتی در سالگرد شهادت حاج قاسم میان نیازمندان آذربایجان ‌غربی توزیع می‌شودنماینده ولی‌فقیه در گیلان: «حاج قاسم سلیمانی» درس‌آموخته مکتب اهل بیت(ع) بود

لطفیان با بیان اینکه حفظ امنیت و هویت ملی از دغدغه‌های سردار سلیمانی بود، گفت: اگر با سردار سلیمانی‌ها با داعش بیرون از مرزهای کشورمان نمی‌جنگیدند امروز دشمنان هویت ملت مسلمان ایران و امنیت آنان را خدشه‌دار می‌کردند.

وی ادامه داد: دشمن امروز اشتهای زیادی پیدا کرده ‌و با طرح خاورمیانه جدید به دنبال ایجاد آتش تفرقه بین مسلمانان منطقه است. همه این جنایت‌ها فقط برای حمایت از رژیم غاصب اسرائیل است اما با مقاومت و ایستادگی در برابر کفر و ظلم، شکست مستکبران قطعی است.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاج قاسم فتنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود

ایسنا/هرمزگان مدیر سابق مرکز اسلامی استان هرمزگان گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید تمام ارکان جامعه اسلامی مشارکت کنند. نه شیعه و نه اهل سنت به تنهایی نمی‌توانند به این مهم دست پیدا کنند؛ بلکه باید با اتحاد برای تحقق این تمدن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه خود که در سالن جلسات حوزه علمیه بانوان برگزار شد، با ذکر این نکته که مسلمان باید بلند بیندیشد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید حامی و پشتیبان یکدیگر باشند؛ اما متاسفانه امروز در مسئله غزه شاهد رفتاری غیر از این هستیم.

مدیر اسبق مرکز اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: هموارسازی مسیر برای عینت‌بخشی به وحدت موجود در استان هرمزگان از جمله اصول اساسی برنامه‌هایم در مرکز اسلامی بود.

در استان هرمزگان بیش از ۲۰ حوزه علمیه شیعه و حدود ۵۰ مدرسه دینی اهل سنت داریم که در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی فعالیت‌ می‌کنند.

وی، با اشاره به گستردگی فعالیت مرکز اسلامی، عنوان کرد:این مرکز در حوزه مساجد مانند مرکز رسیدکی به امور مساجد و در حوزه مدارس دینی مانند حوزه علمیه و مرکز خدمات فعالیت می‌کند که نشان دهنده حجم فعالیت‌ها است.

حجت‌الاسلام باوقار منشاء اختلاف را جهل دانست و اظهار کرد: اختلاف باعث عدم تحقق اهداف جامعه اسلامی خواهد شد و همین امر باعث شکست جبهه اسلام می‌شود به همین جهت باید وحدت اسلامی را عینیت بخشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قرارداد های شرکتی و کوتاه مدت
  • عدم امنیت شغلی جامعه کارگری با قراردادهای شرکتی و کوتاه مدت
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است