Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ماشین سازی و سپاهان عصر سه شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار سلیمانی تبریز آغاز شد . 

در نیمه نخست این بازی که بازیکنان سپاهان در بیشتر دقایق سوار بازی بودند توانستند در دقایق ۲۳ و ۳۵ توسط سجاد شهباززاده و گیورگی والسیانی دروزاه ماشین سازی را باز کنند.

همچنین دقیقه ۳۹ بازی پیمان بابابی از روی نقطه پنالتی گل اول تیم سبز پوشان را به ثمر رساند تا اختلاف به یک گل کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهباز زاده در دقیقه ۴۴ گل دوم خود و سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی زد تا این دیدار به یک بازی پر گل تبدیل شود.

با شروع نیمه دوم شاگردان اخباری برای جبران نتیجه بازی را هجومی شروع کردند و به دنبال خلق موقعیت های گل شدند که دقیقه ۵۸ پیمان بابایی موفق شد گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی زد.

ضربه منجر به این گل را ابتدا دروزاه بان تیم سپاهان مهار ناقص کرد و در برگشت مهاجم ماشین سازان با ضربه سر به ثمر رساند و نتیجه بازی به ۳ بر ۲ تغییر یافت.

 در دقیقه ۷۶ خطای پنالتی دیگری برای تیم ماشین سازی به دست آمد که پیمان بابایی برای سومین بار دروازه نیازمند را باز کرد تا بازی به تساوی ۳ بر ۳ کشیده شود.

تیم ماشین سازی در این بازی با ترکیب محمد امین رضایی، مهدی رستمی، اکبر آفاقی، فرشاد اسدی، مهدی مومنی، پیمان بابایی، بهمن سالاری، سید ابوالفضل رزاق پور، منصور باقری(داود شاهواروقی)، سید محمد حسینی و اتابک زارعی(فرزاد محمدی) وارد میدان شد.

 تیم سپاهان با ترکیب سید پیام نیازمند، سید محمدرضا حسینی(رضا میرزایی)، سجاد شهباز زاده، دانیال اسماعیلی فر(جلال الدین علی محمدی)، امید نورافکن، سید محمد کریمی، کیورگی والسیانی، مرتضی منصوری(محمد محبی)، محمدرضا مهدی زاده، سروش رفیعی و کی روش استنلی(محمد نژاد مهدی) مقابل تیم ماشین سازی صف آرایی کرد.

تیم داوری این بازی را سعاد وفا پیشه به عنوان داور وسط، تورج عیوض محمدی و محمدرضا مدیر روستا به ترتیب کمک های اول و دوم، حسین سلیمانی داور چهارم و محمدرضا فلاح به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در این بازی پیمان بابایی از ماشین سازی و محمدرضا حسینی از تیم سپاهان کارت زرد گرفتند.

تیم ماشین سازی با تساوی ۳ بر ۳ مقابل سپاهان در مجموع با ۳ امتیاز همچنان در قعر جدول و تیم سپاهان با یک بازی کمتر و ۱۴ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور تیم ماشین سازی پیمان بابایی تیم سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم

هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی را مشاهده می کنید.

دانلود (28.4MB)

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!