Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از طرح‌های اشتغال گاوداری، پرورش قارچ، کابینت سازی، نانوایی، ام دی اف سازی، فروش کفش و کارواشی مددجویان این اداره بازدید کرد. 
وی در حاشیه بازدید از این طرح‌ها گفت: کمیته امداد منطقه یک یاسوج از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۳۰ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار بیش از هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، در زمینه‌های مختلف برای مددجویان اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حیدری تصریح کرد: با حمایت و پشتیبانی مدیرکل کمیته امداد استان و حوزه اشتغال و خودکفایی و تلاش امدادگران منطقه یک یاسوج و تأمین اعتبار بانک‌های عامل و صندوق امداد ولایت، کمیته امداد منطقه یک یاسوج با اجرای ۲۳۰ طرح، رتبه اول اجرای طرح‌های اشتغال را در بین ادارات این نهاد در استان کسب کرد.  
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال گذشته تاکنون ۶۲۶ طرح اشتغال بااعتباری بیش از ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجراشده است، گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان زمینه خودکفایی آن‌ها فراهم‌شده و به‌تدریج از چرخه حمایت خارج شوند. 
حیدری ضمن تقدیر از همکاری بانک‌های عامل و صندوق امداد ولایت کمیته امداد، افزود: بیش از ۲۵۰ طرح اشتغال مربوط به کمیته امداد منطقه یک یاسوج به بانک‌های عامل ارسال‌شده که خواهان همکاری بیشتر بانک‌ها در خصوص پرداخت آن‌ها در سال جاری هستیم. 
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: با توجه به اینکه طرح‌های اشتغال گیاهان دارویی در فصل و زمان فعلی و تا حداکثر ده روز دیگر باید اجرایی شوند و متولی پرداخت تسهیلات این طرح‌ها، بانک کشاورزی است، خواستار همکاری بیشتر در این خصوص شد.  
وی ادامه داد: بیش از ۳۰ طرح گیاهان دارویی در دست اقدام است که امید است بانک کشاورزی آنان را در اولویت پرداخت قرار دهد تا در فرصت محدود باقی‌مانده اجرایی شوند. 
حیدری به موضوع توانمندی، خوداتکایی و خودکفایی خانواده‌های مددجو اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰ خانواده از مددجویان منطقه یک یاسوج به درآمدزایی مناسبی رسیده و خودکفا شده‌اند و امیدواریم که تا پایان سال این تعداد دو برابر شود. 
وی اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم قریب به هزار نفر از طریق کمیته امداد منطقه یک یاسوج برای آنان شغل ایجادشده و توانسته‌اند گوشه‌ای مشکلات خود را از طریق اجرای طرح‌های اشتغال مرتفع کنند. 
حیدری با اشاره به اینکه کسانی که بتوانند برای مددجویان شغل ایجاد کنند وام اشتغال از طرف کمیته امداد به آنان پرداخت می‌شود، گفت: در طرح اشتغال کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان شغل ایجاد کنند تا سقف پنج نفر به ازای هر نفر ۵۰ میلیون تومان وام به کارفرمایان پرداخت می‌شود. 
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه‌کسانی که این نهاد را در زمینه اجرای طرح‌های اشتغال برای مددجویان یاری کردند، گفت: هراندازه که بتوانیم برای مردم و نیازمندان فرصت شغلی ایجاد کنیم، به همان اندازه از فقر و آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرده‌ایم.

کد خبر 1471039

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد کمیته امداد منطقه یک یاسوج اجرای طرح های اشتغال برای مددجویان ابتدای سال طرح اشتغال بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد و ۸۲۱ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به مددجویان در سال گذشته خبر داد.

حمید باسره امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: در سال گذشته کمک‌هایی در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای پرداخت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بیش از سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای ۴۲۳۳ مورد از بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده‌ها، یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح‌های غربالگری، خدمات بهداشت دهان و دندان، توزیع بسته‌های بهداشتی، مخازن ذخیره آب بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

باسره خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ چهار میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده‌های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است