Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ فارس نوشت: وزیر سابق اطلاعات می گوید: عامل وابسته به رژیم صهیونسیتی ترور شهید فخری زاده ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج شده بود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی در مصلی سلمان فارسی اندیشه اظهار کرد: در خصوص شهادت شهید فخری زاده عامل ترور وابسته به رژیم صهیونیستی عملیات ترور را طراحی می‌کند و ۲ ماه قبل از اجرای عملیات از کشور خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در خصوص ترور شهید فخری زاده برخی فقط نقاط ضعف موضوع را دیدند اما باید ببینیم که چرا دشمن به دنبال ترور فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها است و این دلیلی جز قدرتمندی انقلاب اسلامی ندارد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به پروژه نفوذ دشمن در شخصیت‌های انقلاب با قرار دادن افراد نفوذی و جاسوس بیان کرد: در جریان فتنه ۸۸ بنده به عنوان وزیر اطلاعات به سراغ شخصیت‌های انقلابی رفتم که به رغم محرز شدن حمایت آمریکا از فتنه و فرد مورد نظر سکوت کرده بودند و با سند و مدرک برایشان دخالت آمریکا در فتنه را شرح می‌دادم که وابستگی‌هایی مستند از سوی آن‌ها به ایالات متحده و دشمنان وجود داشت.

مصلحی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن بر روی شخصیت‌های اصلی نظام ادامه داد: آیت الله منتظری شخصی بود که پیش از انقلاب بیشترین زندان و شکنجه را دیده بود و پس از انقلاب تا جایگاه قائم مقام امام (ره) بالا رفته بود اما شخصی به نام سید مهدی هاشمی را در کنار او قرار دادند.

وی اضافه کرد: تیم مهدی هاشمی که عوامل و زیرمجموعه CIA آمریکا هستند هنوز در داخل و خارج کشور علیه انقلاب فعالیت می‌کنند و با قرار دادن این فرد در کنار وی، قائم مقام امام در مقابل امام قرار گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حیدر مصلحی شهید فخری زاده ترور شهید فخری زاده سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته